Gå til innhold

Hvordan er dette mulig???


dominus

Anbefalte innlegg

Hei :) Har litt samme problem som personen på "før" bildet. Har litt sideflesk og ekstra fett på magen. For meg tror jeg det henger litt igjen fra "magen" jeg hadde når jeg var barn. Men jeg lurer på. Hvordan har han på bildet klart dette. Spiser mann mye og bygger muskler for å bli kvitt utstikkende hofter eller skal man trene god kardio og ligge i underdskudd??

Jeg er helt forbauset over hvor stor fremgang personen på bilde har gjort når det kommer til å få vekk sideflesket, noe som jeg erfarer er veldig vanskelig. Husker ikke hvor jeg fant bildet. Noen som kan hjelpe meg?? :D

post-15696-1444091647002_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Forskjellen er stor og lett å se. Han har nok ikke gjort noe annet en å tilpasset kaloriene aktivitetsnivået sitt og sikkert økt mengden trening. Hoftene har ikke endret seg, bare mengden fett rundt/over de. Det er ikke komplisert å komme i form, det bare krever arbeid.

Han har kanskje trent litt og kanskje spist litt mindre. Kanskje. Ikke godt å si. Ikke store forskjellen mellom de to, egentlig. Et par måneders styrketrening?

Jeg er 180cm høy, er 16 år og veier 67kg. Jeg har ca. 11% i kroppsfett, men vil gjerne bli kvitt det "ekstra fettet" jeg har på magen. Hva gjør jeg ? Og det dere hvordan jeg får regnet ut kaloriinntaket mitt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180cm høy, er 16 år og veier 67kg. Jeg har ca. 11% i kroppsfett, men vil gjerne bli kvitt det "ekstra fettet" jeg har på magen. Hva gjør jeg ? Og det dere hvordan jeg får regnet ut kaloriinntaket mitt? :)

11%? Om du ikke har sixpack nå så er det fordi du er for tynn og har for lite muskelmasse.

Jeg har mer six pack nå som jeg er 84kg på 180cm enn jeg hadde når jeg var 60kg/180cm + jeg har mer kroppsfett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 180cm høy, er 16 år og veier 67kg. Jeg har ca. 11% i kroppsfett, men vil gjerne bli kvitt det "ekstra fettet" jeg har på magen. Hva gjør jeg ? Og det dere hvordan jeg får regnet ut kaloriinntaket mitt? :)

Hmm du kan ikke ha så mye fett på magen når du er 1.80 og 67kg? Jeg er 1.76 og 68kg, men det kommer vel an på hvor mye som er fett og hvor mye som er muskelmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm du kan ikke ha så mye fett på magen når du er 1.80 og 67kg? Jeg er 1.76 og 68kg, men det kommer vel an på hvor mye som er fett og hvor mye som er muskelmasse.

Om du er 180cm høy og veier 67kilo, er ikke lavere fettprosent hva som burde være på tankene dine.

11%? Om du ikke har sixpack nå så er det fordi du er for tynn og har for lite muskelmasse.

Jeg har mer six pack nå som jeg er 84kg på 180cm enn jeg hadde når jeg var 60kg/180cm + jeg har mer kroppsfett.

Vel, inbodyen viste 11& kroppsfett. Fokuset er jo helt klart på å øke muskelmassen, men for å gjøre det må jeg også ligge i overskudd. Og jeg vil gjerne ha vekk det lille magefettet som har lagt seg på hoftene og under navlen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...