Gå til innhold

Mobilapper for trening og kosthold


Tore

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg trenger en ny app for å logge treningen på iPhonen min. Har til nå brukt iFitness som ble fjernet fra App store og erstattet med Full Fitness, men nå er den også fjernet.

Jeg har fortsatt iFitness liggende på telefonen, men etter at ALLE loggene mine ble sletta når jeg oppgraderte til iOS5 så nekter jeg å bruke det programmet mer. Trenger derfor noe som er i samme gata.

Noen gode anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RunKeeper!

Ta med mobilen på en treningstur, så vil den kartlegge turen!

[ATTACH]126[/ATTACH]

[ATTACH]127[/ATTACH]

...Jeg er fornøyd med denne app'en, men jeg vet ikke hvor korrekt den er! Den viser bl.a. antall kalorier forbrent, men det virker som den kun beregner utifra antall kilometer tilbakelagt og tar ikke "hensyn" til hvem du er - kjønn, alder, høyde og vekt...

Dog syntes jeg det bare er morsomt å se hvor jeg har vært, og hvor lang tid jeg har brukt - for å se progresjon!

Jeg bruker også Runkeeper og er stor fornøyd, bortsett fra autopausen som er heeelt på bærtur!

Jeg har plottet inn vekt, høyde osv og den regner ut kaloriene du har forbrent etter du har avsluttet treningsøkten.

Har også en vekt som kobler seg til Runkeeper profilen min hver gang jeg går på vekta.Genialt!

Edomondo syns jeg var noe forbanna rææl! Gps`n, var helt på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...