Gå til innhold

Menn trener alene, kvinner i grupper


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

og jeg foretrekker metal og punk når jeg trener.

Det var jo også et sitat der inne om at menn vil trene raskt og effektivt, og da blir jo saltimer fort litt håpløst.

Noe annet er at det virker litt vanskelig å få målt fremgang, etc på slike saltimer. men hva vet jeg? Jeg har jo ikke satt mine ben i en saltime siden en spinningperiode på slutten av 90-tallet en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg begynt å trene gruppetimer hadde jeg nok blitt utstøtt av pappa, børdrene mine og vennene mine.

Der verste med saltimer er det forjævelige musikkvalget de fleste har, bare mainstream poptechnoelektronikasøppel.

Når treninga er ganske veik i tillegg, så er det ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil høre på stoner rock eller hardcore neste gang jeg trener, hvis meg en saltime som tilbyr dette?

Saltimer er konseptualisert med kvinner som målgruppe, det er ganske gjennomgående. Da nytter det ikke å "ønske seg flere menn"...

Hver gang jeg ser et innlegg som dette, får jeg en liten tåre i øyekroken. HVORFOR går det ikke an og like et innlegg flere ganger! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter nå å lager et program til en saltime :p Hva slags musikk ville dere gutter satt pris på å høre på hvis dere skulle gått på en styrk med stang time? :p

Slayer, Sepultura (Max Cavalera-perioden seff), Rammstein kan sikkert funke, RATM, Anthrax, Misfits, Ramones, Exodus, Cavalera Conspiracy, Pantera, Testament, Dead Kennedys... Noe i den leia der kanskje? hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gangnam style! :p

Haha. Har allerede vurdert den :p

Slayer, Sepultura (Max Cavalera-perioden seff), Rammstein kan sikkert funke, RATM, Anthrax, Misfits, Ramones, Exodus, Cavalera Conspiracy, Pantera, Testament, Dead Kennedys... Noe i den leia der kanskje? hehehe

Har ikke hørt om halvparten, men skal ta en tur på spotify nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff!!!

helsikke, for en idé jeg har kommet over. Og den er MIN!!! Patent pending og registert varemerke og faen heller!!! (løpe til banken med forretningsplan i stikkordsform på en serviett for å få etableringslån)

flott! Kan godt ta å jobbe litt i resepsjonen og da, hvis det skulle trenges noen folk der :) Men ikke bli sur om jeg plutselig setter på no maiden på full guffe og spiller litt for ivrig på luftgitaren min:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott! Kan godt ta å jobbe litt i resepsjonen og da, hvis det skulle trenges noen folk der :) Men ikke bli sur om jeg plutselig setter på no maiden på full guffe og spiller litt for ivrig på luftgitaren min:whistle:

Åssen kan en bli sur om Maiden kommer på anlegget?!?!? (så lenge du lever opp til Women in Uniform mens du Running Free skal ikke jeg bli Wrathchild, for da blir det Fear of the Dark mens vi venter på The Wicker Man som vil Bring your daughter to the slaughter.

Run to the Hills, sier nå jeg. Up the irons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...