Gå til innhold

− Dei haldt seg vakne med knebøy


ubertass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

men snø

Men er imponert over han 80åringen som har knebøyet hele natta. No time for digging shelter, must gain ;)

hulegraving må da være yppperlig for armer, skuldre og rygg. Og kanskje lage hula høy nok til å sette inn racket, helkroppsprogram mens man venter på redningsfolka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er søren meg sant - det blir mye knebøy og pushups på gropvakt i 20-30 blå

Greit du skal holde deg varm, men man skal aldri reise seg fra gropa og man skal aldri slippe ansvarsområdet sitt fra synet. Hvis man står og tar knebøy mister man formålet med å grave en grop, gitt den er dyp nok til å stå i, men det skjer vel ikke i 30 minus.

Skal jeg være ærlig tror jeg at jeg hadde prøvd mye annet før jeg hadde stått å tatt knebøy hele natta hadde jeg gått meg vill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...