Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet nå:

Hadde en litt smakløs hamburger. Drysser MSG på toppen. Effekt? Noe. Ikke noe voldsomt. Kunne kanskje brukt mer. Men det økte smaken. Jeg tror det fungerer bedre i sauser etc. hvor det løser seg opp i væske. Prøvde også direkte på pommes frites men monnet ikke veldig (de var allerede krydret).

Foreløpig: Terningkast 3.

Annonse

MSG kunne du fått gratis på pizzabakeren da. Krydderblandinga de deler ut gratis der er jo 90% msg og resten et annet krydder (sikkert salt) :p

Jeg vet ikke hvordan det er med Dolly sitt pizzakrydder, men det der misbruker jeg litt for lett:P

• 2 uker senere...

Annonse

Husker T-nation hadde en sak om Dave Tate som fikk råd av en bror om å spise kinamat og pizza med olje og ble 140 kg med 10% kroppsfett fordi MSG gjorde at han ikke ble mett og han spiste så mye på så kort tid at han ikke la på seg.

SOLD! Pizzabuffet på egon til 99,- ALL THE DAYS! Så jeg bare spiser så mye at jeg ikke legger på meg fett, men blir 140kg swole og det er MSG alene som gjør det?

TAKK ASLE! Jeg skal anbefale dette videre også og henvise til deg som kilde <3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...