Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann alle dere flinke mennesker ! :)

Jeg er på jakt etter drareimer til markløftene mine. Leter etter noen med god gripeflate. Men jeg synes det er så mange typer, og er litt usikker på hvilke jeg skal kjøpe. Er det noen som har noen bra å anbefale? :-)

Fortsetter under...

Jeg har ikke tynne håndledd :-) Jeg kan jo dra og se/prøve på en butikk som selger i stedet for å kjøpe noe på nettet jeg ikke vet hva er. Får ta en tur i morgen, jeg trenger de for å nå målet om 110 kg om 14 dager :-)

Annonse

HITFrank Tusen takk, var akkurat de jeg lette etter! Har prøvd de, og de var supre! Men husket ikke navnet. Også finnes de i rosa (!) Jippi! Men du sier 900 for 2 par. Jeg fikk opp 300 for et par, stemmer det? Hvor lang tid bruker de i posten?
HITFrank Tusen takk, var akkurat de jeg lette etter! Har prøvd de, og de var supre! Men husket ikke navnet. Også finnes de i rosa (!) Jippi! Men du sier 900 for 2 par. Jeg fikk opp 300 for et par, stemmer det? Hvor lang tid bruker de i posten?

300 *2 *1,25 + 125 + evt frakt så er du vel i mål. Moms og fortollingsgebyr altså. Men hvem i helvete trenger straps til 900,-.

Jeg kjøpte selv disse til 150,- inkl frakt: Schiek Padded Lifting Straps

Annonse

Er det forskjell på reimene? Jeg syns ett par til 99,- fra intersport gjør akkurat samme greia som ett par til 199,- fra x-life.

Noen kan strammes, justeres slik at store og små kan bruke dem. Noen er glatte og ubrukelige, andre sitter godt. Noen tåler 100kg, andre tåler 400kg

• 5 måneder senere...
Det var bare fordi HITFrank sa at det kostet 900 for to par. Ett par holder vel lenge for de fleste.

Man blir avhengig av Versagripps, så man har alltid et par i reserve...:)

Innbiller meg at det blir litt dyrere å handle et par x 2 med tanke på porto + fortollingsgebyr x 2.

Noen som har kjøpt 1 par? Hvor mye ble totalen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...