Sara Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Vi må vel nesten ta skrittet enda et hakk, og spørre gutter (og forsåvidt jenter også), hva undertøy dere syntes er finest på jenter? .. Selv om de fleste på forumet er glad i trening, tipper jeg at det ikke er sports-bh som står øverst på listen. Er det fortsatt klasikerene svart og blonder som gjelder? liker du dyremønstre? nettingstrømper? sterke farger? push-up? truser med høyt liv? .. det er selvfølgelig også lovlig å si hva dere IKKE vil se jenter i også! Admira og InaL 2 Siter
miscbrah Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 elvi, Ninian, wheysted og 1 annen 4 Siter
Jane Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Jeg digger korsett Jeg liker gutter altså, ville bare påpeke hva jeg liker Derpedino, miscbrah og Dag 3 Siter
miscbrah Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Jeg digger korsett ja! hvertfall kombinert med bildet mitt. WIN Siter
Jane Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 ja! hvertfall kombinert med bildet mitt. WIN Yeah Siter
Jane Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 Nå har jeg kanskje litt annerledes "smak" en andre her inne men la gå A_Ladsten, Eilin, Anya og 3 andre 6 Siter
miscbrah Skrevet 15. november 2011 Skrevet 15. november 2011 enig. mer av sånn i avatarene her inne ubertass 1 Siter
Gjest Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Det finnes ikke noe mer sexy enn en jente i hipster/hotpants med blonder! Ragii, Renatii, Admira og 2 andre 5 Siter
Gompen Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 sånn:) voff;) men i svart;) wheysted og AdelH 2 Siter
Blondina Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Men foretrekker dere å finne dette når dere kler av jenta eller når dere kommer og legger dere? Eller er det mer sånn at når dere trodde det var tvkveld i sofaen, og jenta kommer inn i korsett og strømper og ber deg få av deg klærne, at sånne antrekk slår ann? Admira og rudboy 2 Siter
BROrilla Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Men foretrekker dere å finne dette når dere kler av jenta eller når dere kommer og legger dere? Eller er det mer sånn at når dere trodde det var tvkveld i sofaen, og jenta kommer inn i korsett og strømper og ber deg få av deg klærne, at sånne antrekk slår ann? both? he Admira 1 Siter
Gjest aaa Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Jeg liker korsetter, men det meste av undertøy er pent. Det jeg *ikke* liker er jenter som går i undertøy som får dem til å minne om femåringer. Det er IKKE sexy, jenter! Siter
Sara Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Skrevet 10. januar 2012 Syntes undertøy i svart generelt er veldig fint, tidløst og passer til de fleste kvinner Undertøy med ruter er derimot ikke min favoritt. Bakerste undertøyet på bilde gir meg bondegård-feeling:thumbsdown: Siter
Smoit Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Jeg liker korsetter, men det meste av undertøy er pent. Det jeg *ikke* liker er jenter som går i undertøy som får dem til å minne om femåringer. Det er IKKE sexy, jenter! Sånn hello kitty opplegg? Siter
Gjest Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Personlig liker jeg best å gå i svarte blondehipstere med en passende BH, og bruker det så ofte som mulig. Spesielt hvis jeg skal ut og vil føle meg fin fra innerst til ytterst Siter
Velvet Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Jeg liker korsetter, men det meste av undertøy er pent. Det jeg *ikke* liker er jenter som går i undertøy som får dem til å minne om femåringer. Det er IKKE sexy, jenter! Hva slags undertøy er det? Personlig har jeg forkjærlighet for søttsexyundertøy uten too much her og der. Dette er IKKE fint. Jeg eier noen sånne selv. Passer fint enkelte dager i måneden. Siter
burny_ Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Har jeg ei fin halvnaken jente foran meg så tenker jeg ærligt sjeldent på undertøyet Så lenge det ikke er noe bestemor truse... Admira, Gompen, Goldie og 2 andre 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.