Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi må vel nesten ta skrittet enda et hakk, og spørre gutter (og forsåvidt jenter også), hva undertøy dere syntes er finest på jenter? ;)

.. Selv om de fleste på forumet er glad i trening, tipper jeg at det ikke er sports-bh som står øverst på listen. Er det fortsatt klasikerene svart og blonder som gjelder? liker du dyremønstre? nettingstrømper? sterke farger? push-up? truser med høyt liv?

.. det er selvfølgelig også lovlig å si hva dere IKKE vil se jenter i også!

Fortsetter under...

Annonse

• 1 måned senere...

Men foretrekker dere å finne dette når dere kler av jenta eller når dere kommer og legger dere? Eller er det mer sånn at når dere trodde det var tvkveld i sofaen, og jenta kommer inn i korsett og strømper og ber deg få av deg klærne, at sånne antrekk slår ann?

Men foretrekker dere å finne dette når dere kler av jenta eller når dere kommer og legger dere? Eller er det mer sånn at når dere trodde det var tvkveld i sofaen, og jenta kommer inn i korsett og strømper og ber deg få av deg klærne, at sånne antrekk slår ann?

both? :) he

Annonse

Jeg liker korsetter, men det meste av undertøy er pent. Det jeg *ikke* liker er jenter som går i undertøy som får dem til å minne om femåringer. Det er IKKE sexy, jenter!

Hva slags undertøy er det?

Personlig har jeg forkjærlighet for søttsexyundertøy uten too much her og der.

2875_belleza_divina_set_short.jpg

2400_511573-BLK-OS-front.jpg

2617_Scarlet.jpg

3047_129__129S.jpg

post-1943-14440826695665_thumb.jpg

Dette er IKKE fint. Jeg eier noen sånne selv. Passer fint enkelte dager i måneden.

panties+3.jpg

post-1943-14440826695004_thumb.jpg

post-1943-14440826695392_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...