Gå til innhold

Min idrett: Carl Yngvar Christensen


....

Anbefalte innlegg

Mest sannsynlig la de ikke merke til utstyret i det hele tatt. Utstyrsmotstandere har en tendens til å se spøkelser på høylys dag når det kommer til sånne ting, og jeg tror 100% oppriktig at de aller fleste ikke tenkte lenger enn "oi så stor og sterk" og "hvorfor skal ikke stangen over hodet" når man drar mark.

Jeg er ikke utstyrsmostander. Kan bare uttale meg over det svigers og mamma sier. "hvorfor går de så rart.. De klarer jo ikke gå ordentlig engang.." "De har jo så mye muskler at de ikke klarer gå normalt med armene engang"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig la de ikke merke til utstyret i det hele tatt. Utstyrsmotstandere har en tendens til å se spøkelser på høylys dag når det kommer til sånne ting, og jeg tror 100% oppriktig at de aller fleste ikke tenkte lenger enn "oi så stor og sterk" og "hvorfor skal ikke stangen over hodet" når man drar mark.

er da uansett greit å forklare utstyret. At man henter feks kg på det osv. Har ingenting med utstyrsmottandere å gjøre!

Uansett, blir artig den dagen han bøyer 500:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte dokumentaren veldig godt. Skal absolutt anbefale den videre til andre. Syns CYC fremsto som en veldig sympatisk og jordnær fyr som virkelig brenner for idretten sin. Et veldig godt anskt utad for sporten.

Førøvrig kult at NRK vier litt sendetid til styrkeløft også, da 90% av all idrett som sendes på norsk tv er fotbal/ski/sykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...