Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en nybegynner innen trening. Trener 5x5, knebøy, benk og markløft. Har gjort dette i en måned. Jeg ser stor forandring på kroppsbygningen bare av denne måneden. Men det jeg lurer på er hvilke øvelser tar for seg "håndtakene" eller bilringen?

bilde3.jpg

Som dere ser på bildet så er det gjerne sidene som jeg vil ta. Kom gjerne med filmer av øvelser jeg kan ta for å få trent dette på.

Fortsetter under...

Sorry for bursting your bubble, men det der kan du faktisk bare glemme først som sist.

Det finnes ingen øvelser som punktforbrenner noe som helst, den eneste måten å få vekk bilringen på er å redusere den totale fettprosenten, samtidig som du selvfølgelig kan trene abs for å få mer markert muskulatur i det aktuelle området :-)

Beklager så mye om jeg har forklart meg fryktelig dårlig. Det jeg spør om, er om dere kan legge inn tips om hvilke øvelser evt filmer av øvelser som tar for seg denne delen av kroppen. Jeg forstår veldig godt at det ikke går med punkttrening. Men jeg tror nok at det finnes forskjellige øvelser for dette området? Jeg trener jo 5x5 + litt cardio så fettprosenten reduseres vil jeg tro. Har fått mye mer markerte muskler på overkropp, føtter og hender. Men jeg sliter altså i akkurat dette området som vist på bildet.

"Hvilke øvelser må til for bilring?"

Kappspising, ølstyrting (på tid), og generelt øvelsen sofa.

Det er noen mageøvelser du kan gjøre, men om du ikke vil ha magefettet må du gå ned i fettprosent. Hvis du har merket endringer andre steder på kroppen er det bare å fortsette samme løpet som nå. Over tid blir det bra.

Det er vanskelig å se om du er gutt eller jente, men gambler på at du er gutt. Området nedre rygg og mage er ofte der gutter mister fett sist, så man kan gjerne blir ganske bra shredded på resten av kroppen men fortsatt ha antydning til bilring.

For jenter er det tilsvarende med området hofter og rumpe.(?)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...