Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo!

har lest litt div om dette!

hva mener dere er den mest effektive måten og kutte vekt på!

jeg skal ned 6 kg til fredag, innveiing til NM!

nåværende vekt er 93 kg, antar jeg kan ta 2-3 kg i badstu på fredag

kutte veskeinntaket fra torsdag, lite karb hele uka?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14907-kutte-vekt-p%C3%A5-5-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har diett så er jo detta raskt. Øke kardio, mye klær så får svetta mye..Kutt ut salt etc. Kutte ned på karbs. drikke mye vann før du kutter ut vann på torsdag morgen eller kveld. litt avhengig av når du skal veies. Får du problemer er jo avføringsmiddel en sikker vinner på en del gram evt kg.

Hvis du ikke har diett så er jo detta raskt. Øke kardio, mye klær så får svetta mye..Kutt ut salt etc. Kutte ned på karbs. drikke mye vann før du kutter ut vann på torsdag morgen eller kveld. litt avhengig av når du skal veies. Får du problemer er jo avføringsmiddel en sikker vinner på en del gram evt kg.

kjører ikke diet akk nå nei, hatt 1 mnd fri fra diet men det går som regel i kylling og ris 2-3 ganger om dagen:P

har cardio en stor effekt da på en så kort tid? kjører 4-5 cardio økter i uka fra før=)

skla du konkurrere igjen??? syns du sa du ikke trente tkd lengre!!

hehe, sant jeg starta igjen for 2 mnd siden og gjør comeback nå :D

Annonse

kjører ikke diet akk nå nei, hatt 1 mnd fri fra diet men det går som regel i kylling og ris 2-3 ganger om dagen:p

har cardio en stor effekt da på en så kort tid? kjører 4-5 cardio økter i uka fra før=)

hehe, sant jeg starta igjen for 2 mnd siden og gjør comeback nå :D

Du vil gå ned 1-3kg MER 1-2førstene uke på diett pga vann bl.a.

Hvis du kjører på med kardio og salt og karb kutt så tror jeg du klarer det lett, badstu og en god dotur så er du der ;)

Du vil gå ned 1-3kg MER 1-2førstene uke på diett pga vann bl.a.

Hvis du kjører på med kardio og salt og karb kutt så tror jeg du klarer det lett, badstu og en god dotur så er du der ;)

yes, tror det skal gå rimelig greit, men det er viktige og innta proteiner? noe ala psmf?

har tatt 5 kg i badstu før, men det er ikke sunt:P da kutter jeg karb fra imorgen.

2-3gram proteiner og MASSE grønnsaker så skal det gå bra :)

hoho:p nei ser flere som har tatt masse kg på ekstrem kort tid.. I badstu og slikt..Ikke alltid det ender like bra i kamp pga det.

Prøv å kutt karbs og se an vekta. Spis masse grønnsaker!;) Asparges bl.a er vanndrivende..Koffein er vanndrivende også.

jepp, takker=)

kampene er relativt korte 3x 2 min så må da holde ut:p

aldri spist asparges så da får jeg prøve det, men en fordel og kutte kreatin også? det holder vell en del vann også?

Ja kutt ut kreatin også :) Heller kjør på med det rett etter innveinga=)

• 2 uker senere...

Annonse

Klarer du å prestere i kamp etterpå, eller merket du veldig tap av styrke etc?

jeg vil ikke påstå at jeg tapte så mye akk der og da på det, handler masse om hva man dytter i kroppen etter en sånn nedkjørøring av kroppen, få alt i balanse igjen er viktig.

men nå vil jeg si formen min var kjempe bra før jeg gjorde det og kondisjons messig var jeg litt svakere under konkurranse men ikke noe av betydning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...