Gå til innhold

Silikon og styrke?


CaraMella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mener ikke å kritisere deg på noen måte, bare stille et par spm. da dette er mine egne tanker selv (vurderer dette selv):

1. Hvis du er veldig rett for å ikke kunne trene normalt pga operasjonen, hvordan tror du du vil takle evt komplikasjoner og flere opphold senere v/evt komplikasjoner og nye innlegg?

2. Hvis legen har rådet deg til å ta under muskelen burde kanskje dette vektlegges kraftig i forhold til det estetiske utseendet, for hvor fornøyd vil du være hvis de er tydelige grunnet at det er lagt over muskel`?

Som sagt, dette er IKKE kritikk, men jeg spør vel også fordi jeg tenker veldig mye på de samme tingene, spesielt spm. nr 1 :)

Lykke til Caramella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å kritisere deg på noen måte, bare stille et par spm. da dette er mine egne tanker selv (vurderer dette selv):

1. Hvis du er veldig rett for å ikke kunne trene normalt pga operasjonen, hvordan tror du du vil takle evt komplikasjoner og flere opphold senere v/evt komplikasjoner og nye innlegg?

2. Hvis legen har rådet deg til å ta under muskelen burde kanskje dette vektlegges kraftig i forhold til det estetiske utseendet, for hvor fornøyd vil du være hvis de er tydelige grunnet at det er lagt over muskel`?

Som sagt, dette er IKKE kritikk, men jeg spør vel også fordi jeg tenker veldig mye på de samme tingene, spesielt spm. nr 1 :)

Lykke til Caramella!

Gode spørsmål;) Nå har jeg straks hatt ett helt år å tenke på.. Og jeg kommer til å gå til en annen klinikk i tillegg, dette for å sammenligne. Var veldig forhastet ifjor.. Men jeg har bestemt meg for å følge rådene til kirurgen, no matter what. Hvordan det blir i ettertid får vi se. Men dette er en sjanse jeg ønsker å ta. + at de fleste klarer på ett eller annet tidspunkt, å trene normalt igjen..

Om det vil ta meg 2 mnd eller 10 år , får være det samme.. Får kjøre ekstra med overkropp før den tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sa at styrken ville halvere. Hvorfor?

Det aner jeg ikke, det var ikke det min kirurg sa til meg (han er en av Norges fremste plastiske kirurger). Jeg stoler fullt og helt på han. Han sa at man vil bli noe svakere i brystmusklene om man la under men stryken vil ikke halveres. Da burde styrken min ha gått ned fra før og etter operasjon.

Om man er avhengig av sterke brystmuskler så bør man legge over. Eksempel: Håndballspillere....

For min egen del så ville jeg at det skulle se mest mulig naturlig ut så jeg gjorde som kirurgen anbefalte, la under. Siden jeg ikke hadde brystvev :p fra før omtrent og lite fett... Ville ikke ha to runde kuler på brystet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rippling_VictoriaSilvstedt1.jpg&sa=X&ei=7lhvTrXGMorEsgaUg8WhBw&ved=0CAYQ8wc4MQ&usg=AFQjCNE7vW7d0312FTrPNmOoiGTttRux6A

Jeg har silikon over muskelen, og puppene mine ser nøyaktig ut som disse her, også når jeg står vanlig oppreist. Har ru implantater så de grodde tydeligvis fast i huden eller noe sånt, fordi jeg hadde så lite eget brystvev og lav fettprosent. Det ser ekkelt ut, gjør skikkelig vondt, og kjennes skikkelig snålt ut. Kan kjenne hele kanten rundt, og kan ikke gå med bh osv, for da får jeg monopupp, de gror sammen på en måte.

Om en måneds tid skal jeg flytte implantatene under muskel, for å slippe ripplingen og alt styret. Selv om det går ut over brysttrening, og selve operasjonen er vondere enn over, så er det definitivt verd det for å slippe smertene og hvordan de ser ut. Er jo flauere å "vise dem frem" nå enn da de var flate. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har mye erfaring med dette..har hatt silikon i 9 år,først under muskel 300 gram lavprofil. Etterhvert begynte musklene mine å klemme på innleggene og jeg fikk det som kalles double bubble og implantatene sklei også litt utover etter noen år med trening..så det er ikke så bra å trene bryst med silikon under muskel. Har nå opererert meg på nytt med 500 gram ekstra høy profil cohesive gel over muskel. Mye finere og mer naturlig i mitt tilfelle. Jeg kjenner litt rippling og kan se det littegrann når jeg bøyer meg fram men ikke i nærheten så ille som de bildene her!! De implantatene jeg har er de som rippler aller minst. Hadde litt rippling mde de under muskel og så det er noe man bare må leve med om man vil ha lav fettprosent og silikon..det forsvinner kun om man legger på seg:p konklusjonen min er uansett at OVER er best!! Elsker formen på de nye puppene mine nå,ikke mer flattrykte pupper som hopper og gjør vondt under trening,wuhuu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...