Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har observert at det er mange her som unngår/reduserer mengden karbohydrater. Skjønner jo at mange unngår hvetemel, men hva er egentlig grunnen til at så mange unngår å spise grovbrød, ris og poteter? Lurer fordi jeg er nysgjerrig og tar meg selv i å tenke jeg burde kutte ned "fordi alle andre gjør det". Så derfor er spørsmålet mitt hva er grunnen til dere reduserer mengden karbohydrater?

Fortsetter under...

What Vegard Lysne sier.

Samt tror jeg man ikke skal skimte av all mediafokus lavkarbo har hatt..

For meg kan jeg ikke leve uten karbohydrater og lav fettmengde.. Funker ultimat til meg..Klarer ikke helt skjønne de som til vanlig "offseason" (hvis jeg kan kalle det det) eter masse karbs og lavt fett og why de plutselig skal snu det opp ned..OG så kommer de å klager på at de går opp i vekt etter dietten når de ikke holder den typen kosthold? Nei hold deg til en ting...Husk du skal ikke bare være i form 1mnd..Gjerne lyst å være der sant..

Annonse

Jeg tror mange her inne er flinke til å styre unna nettopp de "dårlige" karbohydratene fra næringsfattige kilder, spesielt da sukker og hvetemel. Når man kutter ut\kraftig ned på disse og f.eks spiser mer frukt, grønnsaker, nøtter osv ender man ofte bevisst eller ubevisst opp med et lavere karboinntak uten at det nødvendigvis er noe galt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...