Gå til innhold

Akademiet for Personlig Trener Bergen


Natalie90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Det var ikke småpenger. Har veldig lyst til å bli PT, men jeg lurer på hvor mye kurset egentlig er verdt da jeg har vært borti og sett veldig mange dårlige pt-er, uten viten eller interesse om trening eller klient.

Det er selvsagt mange gode PT-er der ute, men det er plagsomt mange som ikke vet hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke småpenger. Har veldig lyst til å bli PT, men jeg lurer på hvor mye kurset egentlig er verdt da jeg har vært borti og sett veldig mange dårlige pt-er, uten viten eller interesse om trening eller klient.

Det er selvsagt mange gode PT-er der ute, men det er plagsomt mange som ikke vet hva de driver med.

Jeg vil påstå at de som er utdanna gjennom AFPT er noen av de beste. Bare det at man ikke får dekket noen av kostnadene ved dette studiet – i motsetning til de fleste andre– vitner om at det som regel er ganske dedikerte (evt. rike) personer som velger dette. Jeg er utdannet PT, men har ingen problemer med å innrømme at de fleste som er utdannet ved AFPT (av de jeg har snakket med) er dyktigere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Tidligere hatt en personlig trener med AFPT kurs for noen år tilbake, og han hadde ikke mye å vise til styrketrening ikke imponerende bortkastet penger på han PT-en, men skal ikke ta alle over en kam da.

Hva med ISSA personal trainer på nett anbefalt av (Børge) dette vurderer jeg selv å ta om noen år :D eller

Amercian College Of Sports Medicine sitt kurs :D vet at Eirik Sandvik har tatt kurset, og han har anbefalt meg dette tidligere.

Husk at noen av de dyktigste har ikke noe SPESIELT å vise til på cv-en, men de er forsatt veldig dyktig :D

Lykke til med kurset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...