Gå til innhold

Joggesko


ninnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaller å gå på en sportsbutikk eller løpelabbet og teste forskjellige sko..

Jeg har også normalt løpesteg, men kan aldri bruke Nike. De passer ikke foten min:meh: Men derimot er Asics Nimbus min favoritt! En fantastisk god sko, god demping og god løpsfølelse (til å være mengdesko).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaller å gå på en sportsbutikk eller løpelabbet og teste forskjellige sko..

Jeg har også normalt løpesteg, men kan aldri bruke Nike. De passer ikke foten min:meh: Men derimot er Asics Nimbus min favoritt! En fantastisk god sko, god demping og god løpsfølelse (til å være mengdesko).

Fikk testet tråkket mitt, da var det normalt tråkk. skal sjekke de ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk testet tråkket mitt, da var det normalt tråkk. skal sjekke de ut:)

Selv om du har normalt tråkk vil de forskjellige modellene/merkene av normalsko føles forskjellig fra fot til fot.. Derfor bør du prøve litt forskjellige sko med normalpronasjon for å finne en sko som sitter bra på foten DIN.. Gode sko er alfa omega for å få en god løpsopplevelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaller å gå på en sportsbutikk eller løpelabbet og teste forskjellige sko..

Jeg har også normalt løpesteg, men kan aldri bruke Nike. De passer ikke foten min:meh: Men derimot er Asics Nimbus min favoritt! En fantastisk god sko, god demping og god løpsfølelse (til å være mengdesko).

Samme her!

Har et par til utebruk og et til inne...super sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du har normalt tråkk vil de forskjellige modellene/merkene av normalsko føles forskjellig fra fot til fot.. Derfor bør du prøve litt forskjellige sko med normalpronasjon for å finne en sko som sitter bra på foten DIN.. Gode sko er alfa omega for å få en god løpsopplevelse..

Helt sant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt en full løpetest hvor du filmet steget ditt, eller bare stått på en sånn speilkasse? Har du smal eller bred fot? Har du smal, er favoritten min Adidas Adistar Ride3, eller Nike Lunareclipse, har du bred er Asics Nimbus eller Nike Zoom Vomero gode... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en butkk, test alle skoa de har, og kjøp de som du liker best (på beinet, DRIT i utseende) Løplabbet er knall flinke, og da kan du SE om du løper riktig med skoa.

Jeg har saucony triumph 8, som jeg brukte LANG tid på å finne. Prøvde alle skoene til sport 1 butikken, mange i løplabbet. Ble veldig fornøyd med disse! Jeg bruker også såler som er fått av fysioterapaut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vibram fivefingers.

Har forandret min løsteknikk og er det mest fornuftige jeg har gjort innenfor treninger, bortsett fra å løfte 1RM i alle øvelser hver dag på styrketreningen.

Disse har alltid fasinert meg, men ikke turt å prøve de :) Tok det lang tid å venne seg til de, og hva gjør de så gode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...