Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haha! dette er jo en evig diskusjon. Men å ha større biceps enn typen er uaktuelt i mine øyne. Utseendet er ikke alt, men det betyr fortsatt en god del. En mann skal være mann, ikke en liten pingle! :joyful: Like barn leker best og er man aktiv og glad i å trene er det også en stor fordel av typen/dama deler samme interesser på det området! gjør alt tusen ganger lettere.

Mange har vanskeligheter med å forstå, hvorfor man skal tilbringe så "mye" tid på treningsenteret. :p

Fortsetter under...

Haha! dette er jo en evig diskusjon. Men å ha større biceps enn typen er uaktuelt i mine øyne. Utseendet er ikke alt, men det betyr fortsatt en god del. En mann skal være mann, ikke en liten pingle! :joyful: Like barn leker best og er man aktiv og glad i å trene er det også en stor fordel av typen/dama deler samme interesser på det området! gjør alt tusen ganger lettere.

Mange har vanskeligheter med å forstå, hvorfor man skal tilbringe så "mye" tid på treningsenteret. :p

Mhm, enig :) Jeg tenker som så at det er jo denne kroppen man har fått utdelt som avgjør hvor lenge du er på denne jorden, og jeg vil jo gjerne ha mannen min så lenge som mulig da ;) Nok motivasjon i seg selv det, eller hva jeg skal si :p hehe

Good to hear it!

Litt det samme som at jeg vil helst ikke at damen skal være høyere enn meg. Jeg selv er 183cm så sliter ikke så veldig med det, men du hadde vært i grenseland.

Mhm, enig :) Jeg tenker som så at det er jo denne kroppen man har fått utdelt som avgjør hvor lenge du er på denne jorden, og jeg vil jo gjerne ha mannen min så lenge som mulig da ;) Nok motivasjon i seg selv det, eller hva jeg skal si :p hehe

Veldig godt sagt! :) Det vil vi alle! ;)

Good to hear it!

Litt det samme som at jeg vil helst ikke at damen skal være høyere enn meg. Jeg selv er 183cm så sliter ikke så veldig med det, men du hadde vært i grenseland.

Haha! Jeg har det samme kriteriet. Gutten skal ikke være lavere! Heldig du er. Høye gutter er stort pluss i boken! hehe, tenk deg oss i finstasen og jeg i høye heler :joyful:

Annonse

Haha! Jeg har det samme kriteriet. Gutten skal ikke være lavere! Heldig du er. Høye gutter er stort pluss i boken! hehe, tenk deg oss i finstasen og jeg i høye heler :joyful:

ja, det må være skikkelig plagsomt.. Mannen min er 185 og i høye heler blir vi helt perfekte :p haha

Haha, HanneBoost må vel konsekvent gå etter gutter som er 187+ cm

neida, kan også "nøye" meg med 183 + men da må jeg passe på hælene mine.. Småkjipt for man får fantastisk holdning i høye heler! Så til alle dere på rundt 170, BRUK høye heler :love:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...