Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jaja så sent som i går, klarte jeg å slippe en 25 kg vektskive på fingeren min når jeg skulle legge den på gulvet.

Det gjorde så vondt at jeg trodde jeg skulle spy.

Stolt som jeg er var det INGEN som skulle se meg gjøre tegn til at noe var galt, så jeg biter tenna sammen og fortsetter med neste sett med markløft.

Usj usj.

Det var det værste markløft settet jeg har hatt, for det eneste jeg kunne tenke på på dunkinga i stakkars fingeren min.

Sånn i ettertid er det jo bare teit og komisk :)

Noen andre som har kløna litt på trening? :p

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14327-kl%C3%B8ning-p%C3%A5-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på fotball-leir for xx antall år siden i treningsrommet..

Mista en 5kilos vektskive rett ned, fra hoftehøyde, på lilletåa mi..

Tåa "sprakk" opp fra neglerota og ned til der tåa starter på innsiden.

Blødde full en hel fotball-sokk og litt til.

Legen sa at det trolig ikke var mye om å gjøre at hele tåa ble knust.

A

Aauuu! :/ jeg skal aldri syte igjen!!

Kjente jeg nesten kastet litt opp i munnen min her nå, høres grusomt ut! Tåen fin igjen nå?

Annonse

Kjente jeg nesten kastet litt opp i munnen min her nå, høres grusomt ut! Tåen fin igjen nå?

Fin nok ^^

Neida, den er nesten som før, litt større, bittelitt vridd, en grovere snodig neggel og et tøfft arr på siden.(det er jo nesten?) :p

Ellers har den en lei tendens til å foreta hamskifte noen ganger.. Usikker på hva som forårsaker det..

Men har ingen plager på grunn av det, heldigvis :)

Kjørte tåhev på en stepkasse i smithmaskinen.

90kg på smitmaskinen gikk rett i bakken ( Hadde glemt sikring) da stepkassa gav etter og jeg falt litt framover. Kunne ha blitt halshugd av stanga :eek: men klarte heldigvis å trekketilbake hodet før den smalt i bakken.

Ble bare mye lyd og hele sentret så på meg :oops:

90kg på smitmaskinen gikk rett i bakken ( Hadde glemt sikring) da stepkassa gav etter og jeg falt litt framover. Kunne ha blitt halshugd av stanga :eek: men klarte heldigvis å trekketilbake hodet før den smalt i bakken.

Fy katta! Jeg satt faktisk å måpte men jeg leste et her! :o

Har du gjort det igjen siden, eller funnet en "tryggere" metode?

Fy katta! Jeg satt faktisk å måpte men jeg leste et her! :o

Har du gjort det igjen siden, eller funnet en "tryggere" metode?

Jeg sjekker sikringen nå og tar den høyere opp :D + Tar blir aldri å bruke en "forhøyet" stepkasse, som i bildet.

84510834_15072012202418_5891_2.jpg

Forrige uke skulle hun jeg trener med ta 40 kg markløft mens hun sto på en stepkasse. Stanga var visst litt vanskelig å få opp for plutselig skjente (skjeinet?) stanga over til høyre side så den ene vekta ramla av så for den over til andre siden mens hun klamret seg fast til stanga og prøvde å holde balansen. Litt bråk, mye latter, bittelitt flaut

Når det var min tur lo jeg sånn at tyggien jeg hadde i munnen for ut i en voldsom fart

Annonse

damn, tror jeg skal sette sikringen på neste gang på den øvelsen. Kjørte den nøyaktig slik i dag uten sikring...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...