Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
Tren i sandaler eller gå hjem

Haha, flira litt av bildene som kom opp i hodet mitt nå :p Så for meg sånn typisk lærer-stil med ullsokker og litt for små sandaler :rofl:

Gjest Brukernavn007
Skrevet
Har samme sko som deg, thesandy! Dog med såler i, flotte å løpe i, masse demping!

Men jo, jeg trener alltid sokkelesten. Da jeg begynte, kjørte jeg bøy med skoene ovenfor, og hadde null kontroll! Mye bedre på sokkene!

Fineste skoene i hele verden faktisk :D:p Hehe. Men ja, de må av når en skal ta bøy og mark, ellers er det jo alt for ustødig :p

Skrevet
Fineste skoene i hele verden faktisk :D:p Hehe. Men ja, de må av når en skal ta bøy og mark, ellers er det jo alt for ustødig :p

I tillegg til den økte slitasjen på dempematerialet som følge av økt vektbelastning. Sko er ikke såå forbruksvare helst.

Gjest Brukernavn007
Skrevet
I tillegg til den økte slitasjen på dempematerialet som følge av økt vektbelastning. Sko er ikke såå forbruksvare helst.

Liker tanktegangen :p

Skrevet

Tusler alltid rundt i sokkelesten på trening, ikke bare i mark og bøy, men hele tiden :D Det er jo så mye mer behagelig, og man trenger vel strengt tatt ikke sko for å trene overkroppen? Eller burde jeg få på meg skoene for å prestere bedre i benken ? :p

Annonse

Gjest Brukernavn007
Skrevet
Vi var visst inne på noe når vi brukte anti-skli sokker i gymtimene når man var små i stedet for sko... hehe :)

Hehe, ja tydligvis:p

Skrevet
Vi var visst inne på noe når vi brukte anti-skli sokker i gymtimene når man var små i stedet for sko... hehe :)

Synes jeg ser for meg blikkene vi hadde fått om vi kom tuslene bort til frivektene.. i antisklisokker :rofl: Haha! Men du er inne på noe der, det var kanskje ikke så dumt!

Annonse

Skrevet

Jeg har pleid å trene i de gamle kickboxing-skoene mine. De er designet for å gi følelsen av å være barbeint, men beskytte foten litt. Hjelper ikke så mye om man mister en 20kg-plate på foten, men tar i hvert fall av noe...

Gjest Brukernavn007
Skrevet
Jeg har pleid å trene i de gamle kickboxing-skoene mine. De er designet for å gi følelsen av å være barbeint, men beskytte foten litt. Hjelper ikke så mye om man mister en 20kg-plate på foten, men tar i hvert fall av noe...

Au...må ikke miste 20kg platene på foten :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...