Gå til innhold

Kroppsbygger som har tatt steroider.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, kom akkurat på at en av jentene som stilte i år (husker ikke hvilken klasse) stilte med et meget synlig injeksjonsmerke på stumpen :D

Bryr meg ikke om folk på scenen doper seg egentlig, jo mer jo bedre. Mer freakshow = mer underholdning. Ellers blir det jo bare å se på folk i god strandform -> boring. Hovedproblemet er vel at den "nye" generasjonen fitness- og kroppsbyggere ikke kan stave stanozolol en gang, og ikke aner noe om de tradisjonelle, negative sidene fitness og bygging har hatt...og blir grådig skuffet over at de ikke klarer å nå samme formen selv.

Skal sies, unntak finnes jo. På alle måter.

Annonse

Vinnern av Farrisrunden (Terrengsykkelløp rundt Farris( Innsjø i Vestfold)) i kvinneklassen ble tatt for doping akuratt. Så doping blir mer og mer brukt av befolkningen generelt ikke bare byggere. Skal ikke lengre enn til Loggbok forumet før man finner brukere av diverse krutt.

Jeg bare takler ikke folk som bruker steroider, er veldig klisje aktig og si det.

Men jeg har sett flere jeg kjenner som bruker det og har hatt syk progresjon.

Jeg bruker hele dagen min på å tenke på at jeg må spise 4000-4500 cals, det er syyykt tungt.

Så sitter jeg som et stort spørsmålstegn på om jeg noen gang kommer til å bli så "Stor"

uansett hvor hardt jeg trener.

Det som er litt komisk er at mye av motivasjonen jeg henter før jeg stikker til trening er i fra youtube klipp av Ronnie coleman og andre kjente fitnessfolk som bruker det.

Men that's life (y)

Jeg bare takler ikke folk som bruker steroider, er veldig klisje aktig og si det.

Men jeg har sett flere jeg kjenner som bruker det og har hatt syk progresjon.

Jeg bruker hele dagen min på å tenke på at jeg må spise 4000-4500 cals, det er syyykt tungt.

Så sitter jeg som et stort spørsmålstegn på om jeg noen gang kommer til å bli så "Stor"

uansett hvor hardt jeg trener.

Det som er litt komisk er at mye av motivasjonen jeg henter før jeg stikker til trening er i fra youtube klipp av Ronnie coleman og andre kjente fitnessfolk som bruker det.

Men that's life (y)

Kan være at du bare har råtten genetikk? :D No harm intended:D

Gjest Ukjent666
Familien min er fotball frelst, så har ikke det :) Bare litt ;)!!

Read this bro :)

Motivasjonspost for folk som sliter med å gå opp i vekt. | Fitnessbloggen Forum

Hate me, men å gå opp i vekt =no problem.. Få vekk fett... Big problem! Men men, folk er jo ulik.. Men gi meg heller en kropp hvor jeg får lov å spise mat....

Hate me, men å gå opp i vekt =no problem.. Få vekk fett... Big problem! Men men, folk er jo ulik.. Men gi meg heller en kropp hvor jeg får lov å spise mat....

Må bare nevne at det er faktisk tungt og spise nokk mat for å få cal overskudd når du trener 6-7 ganger i uken.

Men det er sikkert minst like tungt og droppe vekt.

Men det er litt off topic :)

Annonse

Tror kanskje sånn informasjon finnes på andre sider:rolleyes:

FB burde nok holde seg totalt unna alt som innebærer diskusjon rundt bruk av medikamenter.

Edit: og er det egentlig noen uenighet om at proffbyggere misbruker medikamenter eller ikke?

MEN OT, jeg syns fitnessbloggen burde hatt en/flere artikkel/er ang doping, hva slags stoffer som brukes, eventuelle bieffekter og ikke minst effekter.

Det kan hende det kommer en som går igjennom skadevirkninger etterhvert, men ikke hold pusten.

Hold tråden ryddig og ikke tråkk folk på tærne, så får den bli åpen litt til. -mod

Er dette øst-tyskland i 1970? Det er jo mer sensur og sletting av innlegg her inne enn det som noen gang ble observert der.

Det er slettet totalt 1 innlegg i denne tråden, og kommentaren var ment på et par av de innleggene som fortsatt står her, siden temaet ofte ender i shitstorm mellom forskjellige grupperinger. Reaksjoner på moderering tas på PM.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...