Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg går da Medier og Kommunikasjon, og skal i et prosjekt lage en kalender.

Det skal være bilder som skal være for en spesiell målgruppe - jeg har da valgt å lage en slags "fitness"-kalender (kom ikke på annet tema).

Derfor trenger jeg hjelp av dere der ute.

Noen som har lyst til å hjelpe meg med å stille opp som modeller? Personen bør ha en god fysikk og helst holde til i Nord-Trøndelag, men har muligheten for å dra inn til Trondheim.

Bildene/kalenderen kommer ikke til å bli vist til andre enn lærere, men hvis modellen selv har ønsker om å bruke bildene så er det full mulighet for det.

Her er noen eksempler (inspirasjon) på hvilke bilder jeg skal ta:

post-7680-14440895107702_thumb.jpeg

post-7680-14440895107066_thumb.jpeg

post-7680-14440895107385_thumb.jpeg

post-7680-14440895107929_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13361-modeller-tr%C3%B8ndelagomr%C3%A5det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Det skal være bilder som skal være for en spesiell målgruppe - jeg har da valgt å lage en slags "fitness"-kalender (kom ikke på annet tema).

Noen som har lyst til å hjelpe meg med å stille opp som modeller? Personen bør ha en god fysikk og helst holde til i Nord-Trøndelag, men har muligheten for å dra inn til Trondheim.

Bildene/kalenderen kommer ikke til å bli vist til andre enn lærere, men hvis modellen selv har ønsker om å bruke bildene så er det full mulighet for det.

Her er noen eksempler (inspirasjon) på hvilke bilder jeg skal ta:

[ATTACH]64995[/ATTACH][ATTACH]64996[/ATTACH][ATTACH]64998[/ATTACH][ATTACH]64997[/ATTACH]

Du kunne jo tatt en telefon til Kaliber, de har jo mange aktive athletic fitness utøvere :) Lykke til med prosjektet! :D

Annonse

Heisann!

Gi meg et par måneder å "bøse" meg opp på så er jeg lett med!

Har en følelse av at mine langrennsbiceps ikke duger til formålet;)

Hvis du går media på Ole Vig så kunne du jo bare tatt en tur på Hell Treningsstudio eller Zone 24(?) og knipset av noen lokale bolere der. Trenger ikke å dra så langt:)

Går på Steinkjer VGS, men bor hovedsakelig i Stjørdal, så blir ikke noe problem å dra til Hell eller Zone24 :)

Takk for tips!

Neida, kan stille opp om det er ønskelig, spør thokdee og, han er visst blitt trønder.

Høres flott ut! Kan sende deg nærmere informasjon på innboks :)

Gi meg et par måneder å "bøse" meg opp på så er jeg lett med!

Har en følelse av at mine langrennsbiceps ikke duger til formålet;)

Aiai, klarer ikke å kjappe deg litt? Ei uke? :p

Langrennsbiceps er jo ikke ille det!

Annonse

Har ikke så syk fysikk, men har da noe sikkert. Om dette skjer etter kl. 3 I Trondheim sier jeg meg villig :)

All hjelp er god hjelp :D

Kan godt stille opp jeg også, men konkurranseformen er nok på god vei bort nå :p

Høres kjempeflott ut! Du har jo fantastisk bra form! :D

Kan sende nærmere informasjon på innboks til dere!

Hei! Jeg bor på Steinkjer og har en helt grei fysikk. Har formbilder av meg inne i loggboken min her http://forum.fitnessbloggen.no/threads/min-vei-mot-bikini-fitness.13344/

Kan godt stille opp hvis du trenger flere! :)

Kjempeflott! Stort pluss at du er på Steinkjer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...