Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"vixit skrev:

Oi, har ikke sett Cookie dough varianten på Iherb før. Måtte bestille disse med en gang! :D Tusen takk for at du tipset om dette(y):)

Jeg bestilte noen varer på iherb som ble sendt tilbake, noen som kan fortelle meg hvilken/hvilke som blir ansett som legemiddel?

Bestilte:

Now Foods, Beta Carotene, 25,000 IU, 250 Softgels

Now Foods, L-Arginine, 500 mg, 250 Capsules

Now Foods, Magnesium Citrate, 100% Pure Powder, 8 oz (227 g)

Takk for hjelp :-)

"Theamor skrev:
Jeg bestilte noen varer på iherb som ble sendt tilbake, noen som kan fortelle meg hvilken/hvilke som blir ansett som legemiddel?

Bestilte:

Now Foods, Beta Carotene, 25,000 IU, 250 Softgels

Now Foods, L-Arginine, 500 mg, 250 Capsules

Now Foods, Magnesium Citrate, 100% Pure Powder, 8 oz (227 g)

Takk for hjelp :)

L-Arginine. Er vel i en slags gråsone. Vet man uten problem kan bestille de fleste aminosyrer uten at det blir stoppet om man bestiller fra Europa. Men fra USA er det plutselig kvasi-ulovlig. Idiotisk.

Annonse

"Hicksville skrev:
L-Arginine. Er vel i en slags gråsone. Vet man uten problem kan bestille de fleste aminosyrer uten at det blir stoppet om man bestiller fra Europa. Men fra USA er det plutselig kvasi-ulovlig. Idiotisk.

Det er jo bare utrolig merkelig om de stopper det siden det selges i norske helsekostbutikker, vel?

Quest Nutrition, Protein Bar, Chocolate Brownie, 12 Bars, 2.12 oz (60 g) Each - iHerb.com

Helgefavoritten :D

Ellers er det dressinger og diverse fra WALDEN FARMS som blir kjøpt (kalorifritt) Walden Farms - iHerb.com

Og såklart et klar Atkins barer...

Anbefaler også Chocolite proteinpulver!!! Search - chocolite - iHerb.com

Og Krydder (for eksempel tacokrydder) uten sukker og div er også til en rimelig penge..

"HeleneinProgress skrev:

Eller - jo, jeg har brukt vaniljen til vaniljesaus til funlight-gelè :)

Eggehvitte + vaniljeprotein + skummetmelk.

... Så smart!

Stivpisker du eggehviten først?

- beklager of-topic, men dette var så spennende at jeg bare måtte o.0

Annonse

"Ida Dahl skrev:
Dear iHerb Customer,

The product you are interested in purchasing, HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein Bar, Cookies N Cream, 16 Bars, 1.20 oz (34 g) Each, has been discontinued by the manufacturer, or is no longer carried by iHerb.

Dafuuuk? :cautious:

Har funnet ut at de har sluttet med omtrent alle sjokolader i sommersesongen, ut september, siden det er så varmt at sjokoen kan bli ødelagt i posten. Så i høst ser det ut som om de tar alt inn igjen :-) :-) :-)

"Karine skrev:
Har funnet ut at de har sluttet med omtrent alle sjokolader i sommersesongen, ut september, siden det er så varmt at sjokoen kan bli ødelagt i posten. Så i høst ser det ut som om de tar alt inn igjen :) :) :)

Så bra at det bare er midlertidig da! :) Blir jo littt "bekymret" når mailboksen fylles opp av meldinger om at den ene etter den andre av mine favorittbarer og sjokolader er discontinued, haha :p

"Ina skrev:
Jeg bestilte mine siste iHerb-pakker 20/05 og 05/06, men de har ikke kommet enda! :o Noen flere som venter sååå lenge på pakkene sine? Begynner å lure på om noen stjeler hentelappene mine..

Jeg har opplevd å vente i fire uker, men aldri mer. Kan den ha blitt stoppet i toll?? :eek:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...