Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

...hehe, hva er bra med cornflakes? :D

Anyroad bro' - jeg tror du vil få mer ut av å lese deg til litt kunnskap enn å lage tråder og spørsmål om histen og pisten slik at det tar dager, uker før du kommer skikkelig i gang. På et forum og spesielt når det gjelder kosthold/trening og hva som er "rett og galt" vil du få like mange meninger som svar = forvirrende

Igjen - gjør deg selv en tjeneste og les artikler her på Fitnessbloggen og deretter kan du lage en loggbok eller en tråd der du kommer med et forslag til kosthold/trening utifra hva du har kommet frem til (ja, akkurat som en case/lekse på skolen!).

Win, win = du lærer, vi begjærer :D

Her har du en fin start

Health & Fitness Concept - Fitnessbloggen

Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen

Lykke til!

Annonse

Enig. Du er i en situasjon som potensielt er veldig, veldig skadelig for helsen din på sikt. Legen din har ikke et alternativ her - du skal ha mer hjelp enn det og kan ikke han gi det til deg må du henvises. Vil han ikke det, anmeld fyren og bytt fastlege :)

dem gir meg verdag en ny time og vær time er det 1-2 månder i mellom så får ikke gjort nåkka, så te slutt sa jeg stikk av dåkker er ikke lege bare noen dritt som står her å sånt å gikk ut...

dem irritere meg, jeg stolt på legen, men funker ikke så jeg har tenkt å gjor selv

for 1 år siden veid jeg 151kg men klart å gå ned i vekt 25kilo på 3månder også sluttet jeg pågrunn av jobb osv. hadd ikke tid men no er jeg tilbake til trenig ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...