Gå til innhold

Frokostblanding tabbe?


stine_kr

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så mange forskjellige vitener om trening og kosthold! Jeg blir forvirret og umotivert til tider..

Les postene på forsiden her for nybegynnere med diett etc, mange strukket som tar for seg det du problematiserer...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tid tar det. har du dårlig tid? :) Jeg blir også oppblåst av korn og sukker.. trenger ingen lege for å fortelle meg det. Er ikke allergisk men kroppen min liker det heller dårlig... så da bare unngår jeg det. Trenger ingen diagnose for å selv kjenne at kroppen min hater det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tid tar det. har du dårlig tid? :) Jeg blir også oppblåst av korn og sukker.. trenger ingen lege for å fortelle meg det. Er ikke allergisk men kroppen min liker det heller dårlig... så da bare unngår jeg det. Trenger ingen diagnose for å selv kjenne at kroppen min hater det ;)

Jeg vil bare så gjerne bli fornøyd med kroppen min. Jeg er utolmodig ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å begynne dagen med hovedfokus på proteiner/grønnsaker/fett?

F.eks:

2 egg, noen skinkefliser, en grønn salat med tomat og oliven og en ss Omega-3 av noe slag. Endel, meg inkludert, fungerer bedre med mindre karbohdyrater tidlig på dagen og opplever mindre sult og matfokus utover dagen da.

Ja, jeg har i det siste spist herbalife sin måltidbar med smak av sjokolade og synes det er funket, men jeg føler også at jeg har lyst på mer søtt etter jeg har spist den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herbalife - Unknown - Formula 1 Express Bar

her er link til produktet. Jeg kan sjekke ingrediensene

Okai for Asle foreslo om du har prøvd frokost med fokuset bort fra karbs, og mer på proteiner,grønnsaker og fett.. :p

Barene har jo en del karbs. Prøv frokosten hans;p kanskje den passer midt i blinken.

Som Asle sier, ingenting slår ekte mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste akkurat frokostblanding med litt sukker og mye karbohydrater. Er det skadelig å spise det når man ikke har noe annet i skapet? Kommer jeg til å legge på meg av det, eller legger jeg bare på meg så lenge jeg overstiger kalorier jeg forbrenner hver dag? Har det egentlig ikke så mye å si hva jeg spiser så lenge jeg ikke overstiger forbrenningen min?

Selvfølgelig jeg fokuserer på et sunt kosthold, men dette er bare et spørsmål :)

tumblr_m81vf0Ilem1r3zat8.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...