Gå til innhold

Maten jeg spiser for tiden


Torbiz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

de selger det på de fleste butikker, selv kjøper jeg det enten på meny, rema, ica, coop el. :)

anbefaler forøvrig nora uten tilsatt sukker, synes den er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du kjøper bringebærsyltetøy uten sukker er det mindre karbo enn jordbærsyltetøyet.

Er enig i at det er mye karbo med havregrøt. Et alternativ er å lage halv prosjon og blande med proteinpulver. Veldig godt med vaniljeprotein! :)

Ellers er det jo enormt mange andre ting man kan spise til frokost! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kjøper bringebærsyltetøy uten sukker er det mindre karbo enn jordbærsyltetøyet.

Er enig i at det er mye karbo med havregrøt. Et alternativ er å lage halv prosjon og blande med proteinpulver. Veldig godt med vaniljeprotein! :)

Ellers er det jo enormt mange andre ting man kan spise til frokost! :)

Jeg har et forslag som jeg lagde til frokost forrige uke:

Stekt egg

Grønnsaker

kyllingkjøttdeig eller kyllingfilet eller fisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bra for en som vil minke fett??

Har ingenting å si om du får i deg 100-200gram karbs om dagen feks. Så lenge du spiser bra med proteiner, litt fett og holder deg i kcalunderskudd.. Men tips: går du ned på karbs, gå opp på fett..går du opp på fett, gå ned på karbs.

Men du spurte jo om sukker i syltetøy. Og sukker som er tilsatt alle mulige produkter er noe man burde holde seg så mye som mulig unna. Ei spiseskje med syltetøy om dagen er ingen krise, men blir raskt den del tilsatt sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...