Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det eneste jeg vet om er noe som kalles lerums sukker elns.

og det finnes ikke noe sukkerfritt syltetøy, siden det er sukker i bær :) uten tilsatt sukker er det mye du kan velge imellom.

Du kan da også laget ditt eget? :)

Annonse

Om du kjøper bringebærsyltetøy uten sukker er det mindre karbo enn jordbærsyltetøyet.

Er enig i at det er mye karbo med havregrøt. Et alternativ er å lage halv prosjon og blande med proteinpulver. Veldig godt med vaniljeprotein! :)

Ellers er det jo enormt mange andre ting man kan spise til frokost! :)

Om du kjøper bringebærsyltetøy uten sukker er det mindre karbo enn jordbærsyltetøyet.

Er enig i at det er mye karbo med havregrøt. Et alternativ er å lage halv prosjon og blande med proteinpulver. Veldig godt med vaniljeprotein! :)

Ellers er det jo enormt mange andre ting man kan spise til frokost! :)

Jeg har et forslag som jeg lagde til frokost forrige uke:

Stekt egg

Grønnsaker

kyllingkjøttdeig eller kyllingfilet eller fisk

Annonse

Ikke bra for en som vil minke fett??

Har ingenting å si om du får i deg 100-200gram karbs om dagen feks. Så lenge du spiser bra med proteiner, litt fett og holder deg i kcalunderskudd.. Men tips: går du ned på karbs, gå opp på fett..går du opp på fett, gå ned på karbs.

Men du spurte jo om sukker i syltetøy. Og sukker som er tilsatt alle mulige produkter er noe man burde holde seg så mye som mulig unna. Ei spiseskje med syltetøy om dagen er ingen krise, men blir raskt den del tilsatt sukker.

Høres fantastisk ut!!!

jeg steker rundt 300-400g kvelden før og lar det kjøle seg ned i romtemperatur før jeg legger det i kjøleskapet over natten. så koker jeg ris/andre tilbehør og legger det i en matboks for skoledagen :)

Idag har jeg så langt spist:

2 dl havregryn

3 dl skummet melk.

litt jordbær syltetøy

Skolen:

Spist ca halve av dette:

3 stekte egg

Wok blanding (halve av en pakke).

300 gram stekt kyllingfilet.

1 LITEN salat med :

ananas, mais, kylling, salat.

1 eple.7(Føler jeg har spist alt for masse til nå.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...