Gå til innhold

Er spenstig stuss tilgjengelig på ebay?


sin_cera

Anbefalte innlegg

Nå har jeg trent beinhardt i nesten ett år, og kjørt skikkelig fokus på rumpe/lår og vært kjempe nøye med kostholdet mitt.. Allikevel så henger underkroppen etter og resultatene lar vente på seg.. Har gjort så mye rumpe/lår øvelser at jeg snart får mareritt.. Før jeg fikk barn hang jo ting på plass bare ved moderat trening, men nå så nekter områdene å la seg temme.. Er jeg dømt til evig markløft/utfalls pine? Noen bra tips til å få strammet tilbake lårene til midten av 20-årene igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Syns det er rart at ikke du har fått resultater med en pt. Men er du over hvilepunktet når du retter deg opp i feks markløft og knebøy? Jeg sto å så på jentene på gymmen i dag å i slutten av marklæftet så skøyt de bryste ut og fikk en skikkelig svai i ryggen. Det ser stilig ut, men da er de jo over hvilepunktet og øvelsen langt fra like effektivt. kniper du rompa sammen skikkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...