Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg trent beinhardt i nesten ett år, og kjørt skikkelig fokus på rumpe/lår og vært kjempe nøye med kostholdet mitt.. Allikevel så henger underkroppen etter og resultatene lar vente på seg.. Har gjort så mye rumpe/lår øvelser at jeg snart får mareritt.. Før jeg fikk barn hang jo ting på plass bare ved moderat trening, men nå så nekter områdene å la seg temme.. Er jeg dømt til evig markløft/utfalls pine? Noen bra tips til å få strammet tilbake lårene til midten av 20-årene igjen?

Fortsetter under...

Annonse

Syns det er rart at ikke du har fått resultater med en pt. Men er du over hvilepunktet når du retter deg opp i feks markløft og knebøy? Jeg sto å så på jentene på gymmen i dag å i slutten av marklæftet så skøyt de bryste ut og fikk en skikkelig svai i ryggen. Det ser stilig ut, men da er de jo over hvilepunktet og øvelsen langt fra like effektivt. kniper du rompa sammen skikkelig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...