Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fææn! har ikke kakao :/

Edit: hadde ikke kakao, heller ikke mandelmel, og brukte choco peanut proteinpulveret fra myrevolution!

Brukte sjokadepålegg istedet for kakao.

Ble faktisk veldig bra! Hadde den i mikron på 30-40 sek.

Ikke fult så sunn.. men,det er jo freddan :p omomom!

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Haha satt og spiste den mens jeg kom over tråden her og(fant oppskirften i Mettes Ulseth sin blogg, og fra deg på Instagram forsåvidt og;) ! :roflmao:

Prøvde med Whey og ble uheldigvis lengre tid i micron så den ble tørr men prøver igjen imorra med mindre tid(y) Ellers må jeg se og skaffe meg casein:p Skal få den til! :)

Men atte....er det noen som har erfart enorme luftsmerter og påfølgende tanngnissende og kaldsvettende tur på toalettet etter inntak av protein-brownien?

hmm.. det kan være at du kanskje har en sensitiv mage i forhold til eggehviten eller at du ikke tåler proteinpulveret etter det har vært varmebehandlet. Må også huske at det er en god del fiber i denne som gjør at du kan bli oppblåst med for mye inntak

Jeg hadde bare spist en i går, og ikke spist noe annet funky i løpet av dagen. Jeg hadde brukt et annet proteinpulver enn det jeg har hatt de to andre gangene.

ok ok... kan være proteinpulveret kanskje.. det blir noe funky under varmebehandling hvis det er dårlig i utgangspunktet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...