Gå til innhold

Treningsprogram for en som skal få en super fin kropp.


Torbiz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg spist masse kveldsmat.... 3 brødskiver med spekeskinke og agurk, 2 knekkebrød med samme påleggen og 2 egg. Er det for masse eller hva synes dere?

Det er ikke fare for at du skal spise for mye i den situasjonen du er, tren tungt, spis mye, fortsett med fotball og allerede om et par uker ser du forskjell på kropp og vekter som du løfter. Det som er viktig er å være ærlig med seg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke fare for at du skal spise for mye i den situasjonen du er, tren tungt, spis mye, fortsett med fotball og allerede om et par uker ser du forskjell på kropp og vekter som du løfter. Det som er viktig er å være ærlig med seg selv!!

Men jeg kommer til å trene 3-4 ganger i uka med styrke da. Høres ikke det greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mener at A og B dagen ser forskjellig ut, så tar du A dagen- en dag og B dagen neste gang, slik at det ikke er SÅ ille å trene to dager på rad :) Ikke vær så negativ til deg selv, du komme ingen vei med det!

Okei, et siste spm.. sorry assa. Men Hvordan er det lurt å dele inn treningsdagene ? Altså i kroppsdeler jeg trener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For deg som er i startfasen vil jeg anbefale fullkropp med fokus på bøy på a-dagen og mark på b-dagen for eksempel. Men ja hele kroppen på hver trening, finn noe som passer for deg, og økta kan godt var mellom 60 og 90 min. Da har du god tid til å kjøre gjennom kroppen skikkelig.

Eks:

Dag A:

Knebøy

Benkpress

Ro øvelse

Tåhev

Militørpress

pullups/chins

Dag B:

Markløft

Skråbenk med hantler

Nedtrekk variant

Leg extension

Dips

Leg curl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For deg som er i startfasen vil jeg anbefale fullkropp med fokus på bøy på a-dagen og mark på b-dagen for eksempel. Men ja hele kroppen på hver trening, finn noe som passer for deg, og økta kan godt var mellom 60 og 90 min. Da har du god tid til å kjøre gjennom kroppen skikkelig.

Eks:

Dag A:

Knebøy

Benkpress

Ro øvelse

Tåhev

Militørpress

pullups/chins

Dag B:

Markløft

Skråbenk med hantler

Nedtrekk variant

Leg extension

Dips

Leg curl

Tusen Takk, du har vært til stor hjelp! Jeg legger ut litt måltidsplaner imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For faen. Du har en drømmekropp, men sitter og sutrer om at du ikke vil øke i vekt. Du må rett og slett velge - vil du være misfornøyd med kroppen din, eller skal du ta steget og øke noen kg i vekt? Og nei, du blir ikke tregere på banen. Du vil ha god utbytte av muskler og mer styrke.

Begynn med programmet starting strength, spis 3500 kcal hver dag og rundt 200g protein. Du vil se mye bedre ut når du øker sakte i vekt. Med den lille fettmassen du har, kombinert med litt mer muskler, kommer du til å få et godt grunnlag og resultat hvis du bare driter i de triste tvangstankene dine. Ikke vær en quitter. Dont wish for it - WORK FOR IT. Så kom deg på trening og begynn med knebøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For faen. Du har en drømmekropp, men sitter og sutrer om at du ikke vil øke i vekt. Du må rett og slett velge - vil du være misfornøyd med kroppen din, eller skal du ta steget og øke noen kg i vekt? Og nei, du blir ikke tregere på banen. Du vil ha god utbytte av muskler og mer styrke.

Begynn med programmet starting strength, spis 3500 kcal hver dag og rundt 200g protein. Du vil se mye bedre ut når du øker sakte i vekt. Med den lille fettmassen du har, kombinert med litt mer muskler, kommer du til å få et godt grunnlag og resultat hvis du bare driter i de triste tvangstankene dine. Ikke vær en quitter. Dont wish for it - WORK FOR IT. Så kom deg på trening og begynn med knebøy!

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/loggbok-fra-idag-av.11800/#post-460056

Gjerne følg det der
:)
Jeg har starta loggbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...