Gå til innhold

DS Craze (Erstatning til jack3d?)


Venum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At jeg fikk kjempe store muskler og six pack! Neida, ordla meg kanskje litt dårlig! Mente at den er den eneste som har gitt meg dn kicken og energien man vil oppnå av disse produktene, og denne prikkingen i ansiktet, jack3d er den eneste som har gitt meg dette. Kjøpte nå rezerk i Sverige og håper på at denne gir meg litt energi og trøkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som er meget skeptiskt til andres erfaringer med pre-workout produkter? Leser ofte xxx hadde virkning på meg, xxx hadde ikke det, xxx ga meg bedre styrke, xxx ga meg pump, xxx ga meg volum osv osv. Det kan være helt andre grunner til disse effektene og "konklusjonene" !

Selv liker jeg å lese hva produktene faktisk inneholder, ta feks Jack3d:

Koffein = Ok, alle vet effekten av dette.

1.3 dmaa = Omtrent samme efekten på nervesytemet som koffein, tar lenger tid før den slår inn (ca 45m), varer lenger (ca 5t)

Beta alanine = En aminosyre som skal ved bruk hver dag over tid (sånn som kreatin) gi økt utholdenhet ved høyt antall reps. Det er Beta Alanine som gir prikkingen i ansiktet

Kreatin monhydrat = Økt ren styrke ved bruk over tid.

Arginine = utvider blodårene (for mer pump?)

Resten er vel kun for smak osv. Her ser vi hvertfall hva produktet inneholder og hvorfor noen blir våkne (koffein /dmma), noen får pump (arginine), noen øker i styrke (kreatin/beta alanine), prikkingen i anskiktet (beta alanine).

Nå kan noen andre analysere Craze og se hvilke effekter dette produktet faktisk gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Craze.

Nå har jeg ikke lest bakpå, jeg bare tar litt fra egen feeling... Vet ikke om dette sier dere så mye MEN MEN:

Koffein: Må ha mer koffein i seg enn noen andre jeg har prøvd (slår Amped, Neurocore, Jack osv. Føles som en Anabolic Beast, kanskje en smule sterkere). Krasjer helt sinnsykt etter Craze.. Aldri vært så død før, samt aldri vært så "høy" før heller.. Kjenner jeg blir litt uvel også, lignende kvalm.

Beta alanine/Kreatin: Økte med en rep eller to på Craze-økten. Øvelser jeg har stått stille i. Skal nevnes at jeg på diett, og har ikke økt i løpet av diett-perioden før nå..

Arginin: Får definitivt mest pump av Craze i forhold til Jack!

Smak: Jeg er kresen... Syns ikke Craze er god på smak i det hele tatt i forhold til Jack.

Ps: Så noen av dere nevnte leamus av Craze. Jeg får det ikke, men typen min hadde det heeele dagen etter å ha drukket Craze..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...