Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner rett og slett ikke hvor dere ser klokkeslettet? Nye poster står det jo bare "for x minutter siden" eller liknende, og etter en hvis tid så står det klokkeslettet på. Så med mindre jeg er en idiot(som er fullt mulig), så noterer dere klokkeslettet på en viss post, og kommer tilbake en dag senere for å se om det stemmer overens med klokkene deres? Noe som for så vidt er ganske ekstremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner rett og slett ikke hvor dere ser klokkeslettet? Nye poster står det jo bare "for x minutter siden" eller liknende, og etter en hvis tid så står det klokkeslettet på. Så med mindre jeg er en idiot(som er fullt mulig), så noterer dere klokkeslettet på en viss post, og kommer tilbake en dag senere for å se om det stemmer overens med klokkene deres? Noe som for så vidt er ganske ekstremt.
Hehe, neida. så ekstrem er jeg ikke. Jeg har oppdaget det i forbindelse med varsler og lignende. Kommer ærlig talt ikke på konkrete tilfeller hvor jeg har sett det, men jeg vet det er tilfelle, og som jeg sa, det er sikkert ikke vanskelig å fikse, så hvorfor ikke.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at tiden på fleste forum er autoregulert ut i fra en felles "sender", litt usikker på hvem som tar tiden og bestemmer dette. Tror det baserer på de som holder GMT? Er nok ikke vanskelig å fikse som du sier, men jeg vil tro at tiden på forumet er korrekt. Jeg henger meg fortsatt fast i hvordan dere har klart å avgjøre at tiden går for sent, men du får si fra når du kommer på det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en får opp en varsel, og etterpå går inn på samlingssiden for varslene ser en at klokka er 4-5 minutter for sein. Har sammenlignet mot klokka.no og diverse andre pålitelige sider, og klokka er noen minutter feil. Dette er absolutt ingen big deal, mer ment som en tilbakemelding fra min side, siden Espen virker som en fyr som liker å ha ting på stell her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en får opp en varsel, og etterpå går inn på samlingssiden for varslene ser en at klokka er 4-5 minutter for sein. Har sammenlignet mot klokka.no og diverse andre pålitelige sider, og klokka er noen minutter feil. Dette er absolutt ingen big deal, mer ment som en tilbakemelding fra min side, siden Espen virker som en fyr som liker å ha ting på stell her inne :)

Takk, så det selv nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt OT: men blir det chat etterhvert? fant ikke den tråden med "forbedringer" :)

Sjekket mye rundt det, men vi la det fra oss. Erfaringen vi har hatt med moderator-forumet er at chatten fjerner mye av den gode aktiviteten. Noe kan det selvfølgelig være positivt at forsvinner, men det blir et problem når bra diskusjoner ikke blir søkbare for alle etc. Siden forumet fungerer såpass bra sånn det er nå, så er jeg veldig motvillig til å gjøre noe som potensielt kan forandre mye på hvordan folk bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da har jeg en ting til å bitche om!

På en av samtalene mine står det at det er 3 deltagere. Vi er da vitterlig bare to! Inne i selve samtalen står bare vi to, men i innboksen er det en mystisk nr 3 inni står det.

Er det en snuskete moderator kanskje? :mad:

Hverken moderatorer eller administratorer kan se samtaler, deltakere eller noe slikt. Det som KAN gjøres er å gå inn gjennom databasen og selve lagringen av innhold på forumet, men dette er det i praksis bare de med tilgang til server og database som kan, og det er selvfølgelig ikke aktuelt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken moderatorer eller administratorer kan se samtaler, deltakere eller noe slikt. Det som KAN gjøres er å gå inn gjennom databasen og selve lagringen av innhold på forumet, men dette er det i praksis bare de med tilgang til server og database som kan, og det er selvfølgelig ikke aktuelt å gjøre.
Var ikke ment å høres så alvorlig ut som jeg kanskje gjorde :)

Men jeg er nyskjerring på hva dette kan komme av... den merkelige tredje liksom. Det har ikke vært invitert noen andre til samtalen tidligere heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, regnet ikke med det. Men det er greit å si fra at vi ikke har den muligheten (og det har vi heller ikke noe behov eller ønske om å ha). Med problemet ditt kan nok Espen eventuelt utbrodere litt når han ser det. Kjenner ikke til det tekniske bak det. Sjekket mine samtaler, og der stemmer antallet. Ber ham titte innom her jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg en ting til å bitche om!

På en av samtalene mine står det at det er 3 deltagere. Vi er da vitterlig bare to! Inne i selve samtalen står bare vi to, men i innboksen er det en mystisk nr 3 inni står det.

Er det en snuskete moderator kanskje? :mad:

Det er ihvertfall ikke en moderator, siden de ikke har tilgang. Fant den i databasen, og aner ikke hvorfor den hadde bugga. Fiksa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...