Benedicte Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Etter noen år med bicepscurl med enten manualer eller stang begynner jeg å bli rimelig lei av denne øvelsen...Er det noen som har noen gode tips til alternative bicepsøvelser jeg kan legge inn i det nye programmet mitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg ble også lei den vanlige curlen etter lang tid, så jeg begynte å ta trene Dragcurl istedenfor. Føler den tar mye mer, og jeg har mer kontroll over selve løftet! http://fitnessbloggen.no/ovelser/dragcurl/ Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Takk for tips! Den skal jeg teste ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Drag Curl, Preacher curl, http://www.youtube.com/watch?v=BjqrGRc0VyIl,http://www.youtube.com/watch?v=Fq9T9VA4nqs. De jeg kommer på nå iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Blir så glad når dere legger til linker altså! Thanx! Skal teste ut disse neste bicepsøkt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Og husk at du kan gjøre de forskjellige øvelsene i forskjellige varianter. Enarms Preacher curl f.eks, med manual. Istedetfor Preacher curl med stang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Eilertsen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Pull-ups/Chins er en veldig god øvelse til bl.a. biceps (og underarmer). Ja, man kan bli "vanvittig" sterk i biceps av pull-ups/chins. Lima82 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Pull-ups/Chins er en veldig god øvelse til bl.a. biceps (og underarmer). Ja, man kan bli "vanvittig" sterk i biceps av pull-ups/chins. Jippi!! Jeg digger pull-ups og chins!! Men kan det erstatte "vanlige" bicepsøvelser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Eilertsen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Av egen erfaring kan pull-ups eller chins absolutt kjøre biceps hardt. Jeg øker i bicepscurl selv om jeg *kun* har de øvelsene. Hadde en lang periode hvor jeg kun trente pull-ups for å se hvor mye jeg kunne øke på kortest tid (mens jeg drev opptrening av ben 1 i påvente av operasjon på ben 2). Biceps økte 3 cm i omkrets under den perioden, og klarte markant mer i bicepscurl enn før pull-ups-perioden. Benedicte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broscience Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Biceps curl med egenvekt i TRX, den synes jeg er superbra og veldig tung hehe http://www.youtube.com/watch?v=aBgJH09HcrU, hvis du har tilgang på trx of course Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert André Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dragcurl Hammercurl Biceps i kabeltrekk Stort sett de tre jeg liker å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Problemet med Biceps i chins og pullups er at de ikke er totalt-isolert. Min anekdote på dette feltet er at etter 1.5 år med baseøvelser derav mye pullups ble jeg nødt til å isolere biceps og triceps for å forhindre alt for saktegående progresjon og/eller stagnasjon. Biceps Brystpress er en øvelse som ikke så mange kjenner til Tar ganske godt, morsom og kjøre, men heller ikke den isolerer biceps rent. Thomas Eilertsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niklas Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Tor: Regner med at de 18 månedene innvolverte pull-ups med ekstra vekt og ikke kun kroppsvekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Tor: Regner med at de 18 månedene innvolverte pull-ups med ekstra vekt og ikke kun kroppsvekt? Både og, ekstravekt på tunge og middels dager, uten på lette dage Niklas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.