Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så, jeg har endelig fått tak i en toalettkommode som ikke kostet meg 4000 kroner.

Den er 53 år gammel, og er glatt, men i god stand. Jeg vil pusse den opp. Strides mellom å ville male den lys og male den mørk. Har lyst å skifte håndtakene på skuffene og kanskje male noen sjablonger på den. Har noen kanskje noen innspill? Er likedan som denne under.

Sminkebord%2025.05.11.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11044-pusse-opp-gamle-m%C3%B8bler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vintage brukt look?

original.jpg

Use Milk Paint to Give Furniture a Worn and Vintage Look

Ombre?

96%7C00000bd9d%7C8310_paint-3.jpg

6815917974_ebe578e46b_o.jpg

diy project: shades-of-blue ombre chair | Design*Sponge

Personlig er jeg fan av vintage pastellfarger...

01pastel9-24-09_rect540.jpg

05pastel9-24-09_rect540_large.jpg

Pastel-furniture.jpg

pastel-furniture-3.jpg

Lykke til med prosjektet! Post resultatene :D

Annonse

Har selv lett lenge etter knotter til mitt oppussingsprosjekt, og fant mine i en liten, lokal interiørbutikk, så hvis du har tid til å gå og titte i ulike interiørbutikker finner du jo sikkert noe. Ellers har jo Kremmerhuset en del ulike knotter og håndtak. Se eksempelvis her: Søk i nettbutikken: knott | Kremmerhuset . I tillegg finnes det jo andre internettbutikker, blant annet denne: Knott & Knagg

Annonse

Knotter: Ebay. (y)

Hva du skal gjøre med den... kommer jo helt an på hvor du skal ha den og hvilken stil det er der fra før.:p

Er ikke så mye stil der. Alle møblene mine er ubehandlet tre, og jeg er litt lei og tenker faktisk på å maae dem alle som en :p

Åh, svarte satan altså. Å pusse ned med FINT pussepapir anbefales altså ikke. Kunne gnagd lakken av den raskere!

ta en treklosse og ta sandpapiret rundt den. Får du mer kraft og går ikke så sent..prøv med grovere først og så finere? Evt bare kjøp deg en elektrisk slipemaskin :)

Finnes mange redskaper, spesielt hos grossister som selger maling (de bedrifter bruker),

ta en treklosse og ta sandpapiret rundt den. Får du mer kraft og går ikke så sent..prøv med grovere først og så finere? Evt bare kjøp deg en elektrisk slipemaskin :)

Finnes mange redskaper, spesielt hos grossister som selger maling (de bedrifter bruker),

Haha, brukte en pussemaskin med fint pussepapir ;) Vi er riktignok litt fitnessinteresserte, men ikke SÅ interesserte i å trene armstyrke at vi pusser for hånd her i gården:p

Må dra og kjøpe grovt papir i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...