Gå til innhold

Bredere hofter


Johanne87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eta meir! Damer sier jo alltid at det legger seg rett på hoftene, så det må være løsningen!

Det er vanskelig å bygge hofter da det ikke er flust med muskler akkurat der. Det du kan gjøre er jo å prøve å bygge rumpe og lår så mye du kan og på den måten få figuren du ønsker. Knebøy, bulgarsk utfall, strake markløft - go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe det. Hehe. Det er vel muligheter.

Praktisk med små pupper ja, men man ser mye tykkere ut med en gang. Og mye klær som kunne vært penere.

Men det hadde holdt med en C :D

Ja, det er jo sant at man kjapt ser tykkere ut.. når magen buler lenger ut enn puppene er det jo ikke så vakkert lenger.. MEN det er jo også motivasjon til å holde vekten nede :D hvertfall for min del :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eta meir! Damer sier jo alltid at det legger seg rett på hoftene, så det må være løsningen!

Det er vanskelig å bygge hofter da det ikke er flust med muskler akkurat der. Det du kan gjøre er jo å prøve å bygge rumpe og lår så mye du kan og på den måten få figuren du ønsker. Knebøy, bulgarsk utfall, strake markløft - go!

Ikke alle legger på seg der da :p

Med gode øvelser for rompe og bein er det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo sant at man kjapt ser tykkere ut.. når magen buler lenger ut enn puppene er det jo ikke så vakkert lenger.. MEN det er jo også motivasjon til å holde vekten nede :D hvertfall for min del :p

:rofl: syns du ikke det er fint med større mage enn puppene assa? haha..

Jeg ser gravid ut hver kveld jeg :eek: Men heldigvis er det borte om morran igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne litt:D Har du litt pupper å dele også? Hihi. Dårlig med det også. Kjipt å være rett opp og ned. Bruker knebøy og markløft, men føler ikke dette hjelper så mye på siden av rumpen. Hehe. Men det er vel bare å fortsette...

De kan du få når de henger nede ved navlen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du trenger er øvelser som får i gang m.Gluteus maximus og m.Gluteus medius (og minimus) - sjekk bildet til Asle lenger oppe.

Beste øvelsene du kan kjøre for dette er markløft, hip thrust og side steps med strikk.

Regner med markløft er kjent, så her er videoer for de to andre:

Hip thrust:

Side steps:

Work those glutes!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hint: DU tar kenbøy og markløft.

Så..Hvordan tar du knebøy og markløft?

Jeg trener jo DC training. Så trener ganske tunkt. Merker jeg får mer lår av det.

Kjører nok hoftebredde i knebøy, og ned til 90 grader. Får prøve å stå litt bredere kanskje...

Sist hadde jeg 80kg. Men sto i smith for å teste dette.

Kjører markløft. Legger stangen helt ned mellom hver gang. Varmer opp og tar ca 6 styk til slutt.(sist 70kg)

Rumenske markløft Til rett under knerne med stangen. 60 x 12 + 70 x 4

Strake markløft tar jeg også. Denne husker jeg ikke helt vekten på, men ca 60-70kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...