Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal spise en boks CC daglig i dietten fra MyRevolution, men jeg har aldri spist CC på denne måten før (dvs med bær) Jeg synes konsistensen er ganske utfordrende,tilsatte litt Fun Light for å myke opp smaken.

Har dere andre tips til hvordan dette skal gli lettere ned? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10252-hvordan-f%C3%A5-cc-spiselig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt og rask dessert: varm frosne jordbær (eller andre bær du liker :)) i mikrobølgeovn med litt sukrin eller annen søtning. Dette blir en fantastisk god bærsaus. Hell den lune sausen over CC-porsjonen din. Nesten bedre enn riskrem synes jeg. En av mine favoritter:thumbsup:

Annonse

Viss du liker bløtkake med syltetøy og banan (spent nå..? ) Sååå anbefaler eg deg å mose (eventuelt dele opp en) moden banan så syltetøy som du har lyst på og vips så har du bløtekakefyllet!

Eg er så hekta! spiste i forrige uke 1 kilo CC på en dag! har dempet cravingsene til bare 1 boks/porsjon per dag nå.

Eventuelt kan du mikse litt vanilje kesam oppi.

Enjoy!

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...