Gå til innhold

Hva har dere erstattet brødmaten med?


sirilicious

Anbefalte innlegg

Merker dere noe forskjell på brødkuttet? Utenom allergier og sånt da :)

Har et mer stabilt blodsukker, og er lenger mett enn før. Jeg har byttet brød ut med havregrøt, salater, cottage cheese og skyr, fiberrik, osvosv. :-D hvis jeg skal spise brød spiser jeg karbolett-brød fra Idun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likevell er jo frokost det viktigste måltidet, så jeg anbefaler at du tvinger deg opp av senga så du får i deg næring og du får i gang forbrenningen :)

Nei, frokosten er ikke det viktigste måltidet og det setter ikke igang forbrenningen.

I tillegg tar jeg L-karnitine en time før frokost. L-Karnitinehjelper på forbrenningen :)

Hvorfor venter du en time før du setter igang forbrenningen? ;) På hvilken måte hjelper L-karnitin på forbrenningen, og hvor store effekter snakker vi om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er selv en sucker for brød, men merker store forskjeller når jeg kutter det ut. Nå går det i herlige gryn og shake til frokost. Gryn trenger ikke være kjedelig. Ha i dine favoritt nøtter i grøten din, peanøttsmør, sjoko proteinpulver, sukkerfritt syltetøy, banan, rosiner, vaniljekesam...you name it! Allikevel merket jeg enda større forskjell på midjen når jeg kutta ut gryn og spise veldig rent. Til min "forbauselse" ble jeg humørsyk og fikk masse dumme cravings av å spise så minimalt med karbs. Drømte om havregrøt og sjokolade:rofl: så hvis du kutter ut korn/mel/brød hel 100% så forbered deg på en sprekk.

Eggerøre, omelett med skinke og sukkefri ketchup med masse grønnsaker. Frukt, fryst skyr (sorbet) er en slager. Bærproteinfluff er også godt. Til middag elsker jeg grillet laks med woket grønnsaker og lettrømme eller kesam. Eller kylling thai wok. Wok wok wok! Så mye mer fristende enn salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...