Gå til innhold

Til de av dere som holder dere i bra form, men ikke..


sjokkoninja

Anbefalte innlegg

Teller Kcal. Spiser dere bare etter sultfølelsen? Har dere ca. peiling på hvor mye dere får i dere (siden dere halt målt før) Eller har dere noen "regler"?

Selv teller jeg, og syns det er greit å ha oversikt, men det er fordi jeg vil komme meg i BRA form. Bare spent på "veien videre"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker nå at jeg ikke teller kcal så mye lengre, men har opparbeidet meg en god forståelse om hva som inneholder hva og hvor mye osv. God på øyemål er jeg også blitt :) Tror det er mange som logger maten for så å bli så god på det at de ikke trenger å gjøre det lengre! (om du skjønner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker nå at jeg ikke teller kcal så mye lengre, men har opparbeidet meg en god forståelse om hva som inneholder hva og hvor mye osv. God på øyemål er jeg også blitt :) Tror det er mange som logger maten for så å bli så god på det at de ikke trenger å gjøre det lengre! (om du skjønner)

Copy that (Om jeg får kalle meg selv i god form da)

Logga før, men nå har jeg bare feelingen inne med hva jeg får i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri telt kalorier og kommer heller aldri til å gjøre det. For min del gjelder det å lytte til kroppen. Jeg spiser variert, men er opptatt av at frokost, lunch og middagen er sunne alternativer. Hopper aldri over frokost eller andre måltider og er i grunn avhengig av å spise noe mat ca hver 3 time. Lite, men ofte. Bortsett fra det så unner jeg meg ofte noe godt, men i begrensede mengder. Det fungerer for meg, men kan ikke love at det fungerer for alle andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs kanskje i hvor god form man vil bli? For virkelig å prikke six packen bør man vel ha en viss kontroll på kcal, ellers er ikke speilet en dårlig feedback. Og selvfølelsen. Kommer til et punkt hvor man må tåle å være fornøyd også, du er ikke akkurat i dårlig form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...