Gå til innhold

Hva spiser du til lunsj?


Opheliia

Anbefalte innlegg

Det evinnelige maset om den der plagsomme matpakka.

Jeg er student..og det er faktisk ikke så veldig økonomisk av meg å dra i kantina hver dag. Særlig ikke når alternativet jeg har av mat der er salat. Salat. Salat. Salat. Jeg er møkklei salaten på skolen (ikke noe gøy å ha oppi, skinka smaker bæsk og tunfisk vil jeg ikke spise(liker ikke)). Alternativet mitt er fiberrik med pålegg.

Sinnsykt lei av å spise. Dessuten virker det som om magen min ikke er så begeistret for all fiberrik-spisinga mi i det siste. Jeg trenger tips til lunsj (og frokost). Når middagen ikke blir spist opp så ender den opp i matboksen, men det er ikke alle dager et alternativ.

Forresten, jeg vil helst ha forslag som ikke er proppa av karbohydrater og gluten. Jeg får utrolig vondt i magen av alt med mel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, tror de fleste som følger litt med på forumet har fått med seg at du er glad i lavkarbo.

Hva med å lage omelett på kvelden/morningen, å ha med seg sammen med salat?

Kokte egg kan du jo spise som de er. Tar ikke så lang tid å lage seg en salat på kvelden, å ha det stående i kjøleskapet til dagen etterpå. Lag litt mere middag om du klarer å la det ligge igjen da.

Cottage cheese med nøtter? Bare fantasies som setter grenser.

Gode forslag, men igjen, jeg er så matlei:p.

Alt med egg gir meg bare en følelse av..ja..jeg er bare lei av mat tror jeg:whistling:

Er det ikke noen som har spennendes lunsjforslag? Ut over egg og cottage cheese:p

Og det trenger ikke nødvendigvis være lavkarbo, men det trenger ikke å være pastaretter - eneste grunnen til at jeg sier lite kh er fordi det ofte er fritt for mel og gluten da:D Frukt og bær går f.eks greit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse lefsene!

Ta på magerost naturell, sukrin og evt kanel! Nam, nam!