Gå til innhold

Hva spiser du til lunsj?


Opheliia

Anbefalte innlegg

Spiser alt fra kylling og ris til vegetarisk lunsj, så lenge jeg får i meg mellom 10-20 gram proteiner. Lager neste ukes lunsj på søndager, som jeg videre fordeler og fryser ned i porsjonspakninger (gjør alt så mye enklere å ta med). Tenk heller på hva du ikke er lei av holdt jeg på å si, og ta det derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg er hjemme blir det som regel knekkebrød med makrell i tomat eller egg og kyllingskinke + 1 glass Biola naturell eller lettmelk, hvis jeg er på farten blir det skyr og nøtter+ frukt og hvis jeg spiser ute (og av og til hjemme), blir det kyllingsalat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker å ha med meg kylling og ris noen ganger som jeg forbereder kvelden før, viss ikke har jeg omelett. men ikke alltid så noen ganger ender jeg opp med knekkebrød. Man bli ganske fort lei da får å si det slik, leter selv etter mer inspirasjon til matpakke å slikt. frokost er fast med havregryn og melk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...