Gå til innhold

Fra stilk til.... eh... litt mere stokk


Gjest =xXx=

Anbefalte innlegg

høres ut som stilken burde ta med seg fru stilk i buret, for så å vise hu att MMA er balsam for deg :) kanskje dra i buret når ingen andre er der if you know what i mean wink wink :p

Ai nåv vat ju min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, da er det en statusoppdatering for uke 35 etter 14 dager med overskudd, 2555 kcal:

Vekt: 73,7 kg (opp 0,4 kg, burde bare vært 0,3)

Midje: 84 cm (uforandret)

Snusstoppen (går bedre enn forventet(y)) :

7 dager, 18 timer og 31 minutter. Har spart 501,29 kroner (jævlig til influensa lignende abstinenser i helga:hungover: ).

Trodde jeg drømte at jeg gjorde dette, helt sant, men det viste seg at jeg var oppe på natta til søndag i søvne/halvsøvne og spiste en nesten ny hvitost (stor), halv medium brunost (og jeg som nesten ikke liker brunost:banghead:), 5 pakker kalkunfilet pålegg, en hel pakke riskjeks, kokesjokoladen til fruen, sjokkisen til fruen og en Walters mandler jeg hadde gjemt unna i tilfelle krigo_O .

Konklusjon: Fortsetter med 2555 kcal ei uke til, skal tru det vil tilsvare en forventet vektøkning på ca. 0,3 kg. Mulig jeg burde hatt en lavere økning (0,20 - 0,25 kg) men dette passer så bra med matplanen og gjør det enkelt.

Noen som har innspill, bør jeg ha en lavere vektøkning per uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjon: Fortsetter med 2555 kcal ei uke til, skal tru det vil tilsvare en forventet vektøkning på ca. 0,3 kg. Mulig jeg burde hatt en lavere økning (0,20 - 0,25 kg) men dette passer så bra med matplanen og gjør det enkelt.

Noen som har innspill, bør jeg ha en lavere vektøkning per uke?

Trener du ordentlig bra ved siden av? Hvis ja, vektøkningen er ok. Hvis nei, forsøk å øke saktere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener du ordentlig bra ved siden av? Hvis ja, vektøkningen er ok. Hvis nei, forsøk å øke saktere.

X-size programmet, 4 ganger i uken. Gjort det i ett år, fortsatt progresjon. Lite aktivitet utenom det. Kanskje kutte 100 - 150 kcal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig hadde jeg ikke kuttet kaloriene med mindre midjemålet beveget seg oppover for fort.

Forsåvidt ikke uenig med deg i det. Syns kanskje vektøkningen har vært litt vel rask siste tre uker. Midjemålet later til å gå opp 1 cm per kilo kroppsvekt økning. Og det synes på magerutene som nå nesten er borte. Tror jeg prøver med litt kutt i kcal (ca 155) over en uke eller to og ser hva som skjer. Ligger jo fortsatt i overskudd. Intet hast med vektøkningen (det er lett) så jeg kan jo prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You're slipping, bro. :)

Yup, det er å jobbe med huet. Har vel egentlig litt godt av det. Erfarer at det sitter ikke så langt inne å kose meg med noe godt å spise sammen med fruen.

Nuvel, så langt har beltet blitt litt strammere, magerutene borte og ellers intet annet. Hmf…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jeg er i overskudd… ny natt med nattmat. Forresten bra det er noen søndagsåpne butikker her, for kjøleskapet må fylles opp igjen. Helvette, det der ekstreme snussuget kommer snikende på kveld/natt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol...

Er det snusavvenningen som gir deg sug etter mat?

Jeg sluttet å røyke etter 6-7 år som vanerøyker når jeg var 18. Brutalt, men ved hjelp av snus gikk det greit.

Etter ett år savnet jeg fortsatt røyken og snuset fortsatt. Leste boken "Endelig ikke-røyker" for å slutte å snuse/savne røyken. Det fungerte! Er så lenge siden nå, men det var noen av perspektivene i den boken som fikk meg til å slutte å savne røyk. Nesten magisk. Jeg var altså 100% avvent røyk, men gikk fortsatt og savnet det og følte livet mitt nesten var verre/kjedeligere uten. Jeg følte boken gjorde det å slutte å snuse veldig enkelt.

Tror ikke den er så tykk, så kan være verdt å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol...

Er det snusavvenningen som gir deg sug etter mat?

Jeg sluttet å røyke etter 6-7 år som vanerøyker når jeg var 18. Brutalt, men ved hjelp av snus gikk det greit.

Etter ett år savnet jeg fortsatt røyken og snuset fortsatt. Leste boken "Endelig ikke-røyker" for å slutte å snuse/savne røyken. Det fungerte! Er så lenge siden nå, men det var noen av perspektivene i den boken som fikk meg til å slutte å savne røyk. Nesten magisk. Jeg var altså 100% avvent røyk, men gikk fortsatt og savnet det og følte livet mitt nesten var verre/kjedeligere uten. Jeg følte boken gjorde det å slutte å snuse veldig enkelt.

Tror ikke den er så tykk, så kan være verdt å prøve.

Snuskutten gir mat/søtsug ja. Men det er overkommelig og skal ikke bli en unnskyldning i lengden. Skal prøve å sjekke den boka. Takk for tipset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statusoppdatering for uke 36 etter 3 uker med overskudd, 2555 kcal de 2 første ukene, 2400 kcal siste uke (egentlig er det mere, men grønnsaker og salat regner jeg ikke på):

Vekt: 74,3 kg (opp 0,6 kg, burde bare vært 0,3)

Midje: 85,5 cm (opp 1,5 cm). Var på 80,6 cm i juni/julio_O

Snusstoppen (går fortsatt bedre enn forventet(y)) : 14 dager, 13 timer og 49 minutter. Har spart 940,15 kroner.

Foreløpig konklusjon:

Fortsetter med 2400 kcal kommende uke. Litt for høy vektoppgang, så jeg må ta ned litt på dagsdose med kcal for å bremse fettlagringen.

Ok, helga som var, blei det mye rart innabords, Grandis, bayer og børst i kombo med indisk mat og snop:whistle:. Kompenserte med lavere kcal inntak påfølgende 4 dager, men det hjalp ikke særlig gitt.....:banghead: Så derfor er tallene som de er. Får noen ekstreme cravings i helgene etter snuskutten, håper den roer seg mer etter hvert.

Innspill? Ligge på ca 2400 kcal ei uke og se hva som skjer? Piske meg selv dersom jeg gir etter for cravingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Status uke 37:

Vekt: 74,4 kg

Midje: 86,5 cm

Snuskutt: ok.

Vært på rundt 2400 kcal per dag siste uke. Ikke helt fulgt kostplanen, blitt mye helgesnop, korrigert på ukesregnskapet. Er ganske oppblåst og vanntette. Gått mer opp i midjemål enn i kilo… pussig. Øker på styrke, så det er da noe :)

Nuvel, fortsetter ei uke til på samme kcal mengde. Vurderer økt mengde kcal dersom stillstand i vekt. Men nå er det helg og SNOP;) vi snakker Anton berg sort plomme i madeira og snickers!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering uke 38:

76,5 kg

86 cm liv

Snuskutt: fortsatt ok (selv om jeg spiste 1,5 kg grillribbe og like mye smågodt i helga som var).

Gått opp 2 kilo på ei uke. Erre mulig, hæ? Tror det meste er vann. Det disser når jeg går i trapper.

Gått ned 1 cm rundt livet siden forrige uke. Også rart… styrken øker på sett og reps. Kjører ei uke til med 2400 kcal. Håper jeg ikke får samme kicket i helga og ryker på et par kilo smågodt og børst.… målet er fortsatt 80 kilo og sånn tåelig sixpack… klarer jeg det, endrer jeg brukernavn til Stokk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) Føler meg ikke så verst styrkemessig. Mer at magerutene er borte og at det disser når jeg går ned trapper… men jeg får bare kjøre på videre og ha is i maga'n;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 39, 2015:

76,7 kg (opp 0,2 kg)

87 cm liv (opp 1 cm)

Mageruter er nå historie. Tror fortsatt det er mest vann, men det sitter jaggu mellom øra når 2 års arbeid forsvinner. HJÆLP!!!!

Styrken har veldig stigning siste uke. Økt med 2,5 kg på baseøvelsene og sett/reps på resten. Bortsett fra pullups, men det er fordi jeg er 6,5 kg tyngre…

Snuskutten går så det griner, håper bare jeg slipper den maniske sukker/karbs kicket til helga.

Konklusjon: fortsetter med 2400 kcal ei uke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...