Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Poenget mitt er jo at det IKKE trengs i hans kosthold og spise fett til frokost for og bygge muskelmasse, hvis han skulle bulka som faen så såklart hadde det vært topp og trøkka i seg utallige egg med plommer. Men når fettprosenten skal være lav samtidig som man bygger. Utifra hans nåværende diett, om han ikke spiser plomma til frokost så vil han ikke, ikke kunne bygge muskelmasse. hvor mye mindre muskelmasse han bygger av og ikke spise plomma har jeg ikke peiling på. Men da forholder han hvertfall en lav fettprosent samtidig som han bygger. Han har jo et random måltid og en spisedag, greit og holde resten strict.

Nei ikke hør på meg, hør heller på de firkanta skribentene som bare går etter forskninger og aldri har oppnådd noen resultater på ekte og faktisk eksprimentert på egen kropp.

hvor mye mindre muskelmasse han bygger av og ikke spise plomma har jeg ikke peiling på. Men da forholder han hvertfall en lav fettprosent samtidig som han bygger.

Er fullt klar over det og har aldri sagt den legger seg rett på magen din, retarded av deg og si noe sånt da.

.....

Du har fremdeles ikke presentert et eneste godt argument for hvorfor han skal kaste eggeplommen. Hvorfor skal han ikke spise eggeplommen og heller kutte på noe annet, når eggeplomme er noe av det aller mest næringsrike man kan spise? Hvorfor skal man kaste eggeplommen og ende opp med å spise dyrt eggehviteprotein fordi man insisterer på å kaste halvparten av proteinet i egget?

.....

Du har fremdeles ikke presentert et eneste godt argument for hvorfor han skal kaste eggeplommen. Hvorfor skal han ikke spise eggeplommen og heller kutte på noe annet, når eggeplomme er noe av det aller mest næringsrike man kan spise? Hvorfor skal man kaste eggeplommen og ende opp med å spise dyrt eggehviteprotein fordi man insisterer på å kaste halvparten av proteinet i egget?

Svarte på det over

Annonse

Gjest Jester

Assie, siden jeg var så retarded tidligere så skal jeg prøve meg på nytt med et språk du kanskje kjenner igjen. Mirin yolk brah?

Direkte fra "Zyzzs Bodybuilding Bible" side 22:

"Monounsaturated is the type of fat you should be shooting for. This helps lowerbad cholesterol; raise good cholesterol, and generally comes bundled with poly-unsaturated fats which you also need. Polyunsaturated fats can quite often help inproviding Omega-3 Fatty Acids, which help brain function and a whole host of otherbenefts.The best sources of good fats are these:

-Olive Oil (It tastes like sunscreen, have something to chase it with)

-All Nuts

-The Fat From Fish

-Egg Yolk"

Zyzzs Bodybuilding Bible

Assie, siden jeg var så retarded tidligere så skal jeg prøve meg på nytt med et språk du kanskje kjenner igjen. Mirin yolk brah?

Direkte fra "Zyzzs Bodybuilding Bible" side 22:

"Monounsaturated is the type of fat you should be shooting for. This helps lowerbad cholesterol; raise good cholesterol, and generally comes bundled with poly-unsaturated fats which you also need. Polyunsaturated fats can quite often help inproviding Omega-3 Fatty Acids, which help brain function and a whole host of otherbenefts.The best sources of good fats are these:

-Olive Oil (It tastes like sunscreen, have something to chase it with)

-All Nuts

-The Fat From Fish

-Egg Yolk"

Zyzzs Bodybuilding Bible

ja forsto det nå! ;)

kan fortelle deg på en måte du kanskje forstår og da

" u still fat brah dont give diet tips "

Ingenting i mot deg heller Assie, jeg prøver kun 4-6 med plomme. Om det ikke funker så prøver jeg heller uten. Jeg aner ikke hvem som har rett eller hva som funker for meg så får vel egentlig bare prøve meg frem.

Gjest Jester
ja forsto det nå! ;)

kan fortelle deg på en måte du kanskje forstår og da

" u still fat brah dont give diet tips "

Tror egentlig jeg stopper der, svaret ditt bidrar mer en nok til at folk bør kunne se hva som er bro-synsing og hva som er fakta.

Annonse

Man vil jo gjerne være shredda? Vil ikke gå rundt med love handles.

Sikkert noen som vil det men..

Det er vel litt forskjell på å ha twopack og være "ok markert" men ikke rippa til å ha lovehandles....

Det jeg tidligere har sagt er at jeg ikke vil se ut som en vandrebiff. Jeg blir dårlig hvergang jeg ser de gutta å gymmet som har muskler og kunne sett jævlig bra ut, men desverre er dytta i seg så mye at du rusler rundt med 25% fett prosent...

Broscience level 9000

umad chubchub?

Det er vel litt forskjell på å ha twopack og være "ok markert" men ikke rippa til å ha lovehandles....

Det jeg tidligere har sagt er at jeg ikke vil se ut som en vandrebiff. Jeg blir dårlig hvergang jeg ser de gutta å gymmet som har muskler og kunne sett jævlig bra ut, men desverre er dytta i seg så mye at du rusler rundt med 25% fett prosent...

Ser den ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...