Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Off Topic, fy søren så mye finere han fyren var på før-bildene!! :eek:

Syns det stemmer ganske bra, jeg :) Jeg er jente og overvektig (enda ihvertfall ;D), og ligger på ca 31% kroppsfett. Synes jo det er veldig mye, men BMIen min er mye "verre" enn hvordan jeg faktisk ser ut. Helsemessig er jeg 100% frisk, men veier noen kilo for mye. Selv når jeg var tynn, godt trent (spilte fotball 5-6 ganger i uken i 1.divisjon og trente styrke ved siden av) sa BMIen min at jeg var overvektig, lol. Skulle gjerne erklært krig på BMI :p

Ikke ta det bildet for alvorlig. Kvinner kan ha mye høyere fettprosent enn menn og fremdeles være godt innenfor det som anses som å være bra - fordelingen av fett en kvinne har og en mann vil ha med, la oss si 28% kroppsfett gir ganske forskjellige utslag helsemessig. Menn tenderer mer mot abdominal fedme, mens kvinner har mer underhudsfett over hele kroppen på grunn av høyere østrogen blant annet.

Det er vel derfor selv tynne kvinner kan ha/har cellulitter, utifra det jeg har skjønt? :)

Annonse

Mja, finnes andre før-bilder av han også. Personlig synes jeg fettprosent så lav som Berkhan har ser helt for jævlig ut.

Må huske på at han helt sikkert har jævlig pump på bildet..

Når jeg er "all pumped" synes jeg selv at det ser ekkel ut :/ Satans årer tyter jo ut over alt!

Årer, ekkelt?! u mad brah? Årer jeg jo helt fantastisk :D

Njaa kanskje jeg bare ikke er helt vant med den lave fett% enda :p Synes uansett jeg ser litt freakish ut på trening :sick:

Men har fått positive tilbakemeldinger da, untatt fra CamillaLor som blir litt redd og syntes det ser litt psycho ut på d verste ;P

Njaa kanskje jeg bare ikke er helt vant med den lave fett% enda :p Synes uansett jeg ser ut som en freakish ut på trening :sick:

Men har fått positive tilbakemeldinger da, untatt fra CamillaLor som blir litt redd og syntes det ser litt psycho ut på d verste ;P

Du blir nok vant til det etterhvert ! :D Blodårer er helt vanvittig rått. Se på den jenta her for eks

post-4341-14440865833816_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...