Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok, vet ikke helt åssen jeg skal forklare dette, men jeg prøver.

Har nå gått på diett i 2 uker. Og de siste dagene har huden plutselig blitt skikkelig skikkelig løs og VELDIG tøylig, Noe som den overhode ikke pleier å være.

Prøvde å ta en joggetur her om dagen, men det gikk ikke, var som om huden var helt løs på kroppen og ble daska inn til kroppen (HAHAHA) *kjempe vondt*

Noen som har noe peil på hva dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9738-veldig-plutselig-dvask/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du er på diett for å gå ned i vekt har jeg forstått det sånn at dette er sånn underhudsfettet kan føles når det er i ferd med å slippe taket, dette er med andre ord et godt tegn:) "Løst fett" er mulig å mobilisere for kroppen, "fast fett" er det ikke (ennå).

Annonse

Ok, vet ikke helt åssen jeg skal forklare dette, men jeg prøver.

Har nå gått på diett i 2 uker. Og de siste dagene har huden plutselig blitt skikkelig skikkelig løs og VELDIG tøylig, Noe som den overhode ikke pleier å være.

Prøvde å ta en joggetur her om dagen, men det gikk ikke, var som om huden var helt løs på kroppen og ble daska inn til kroppen (HAHAHA) *kjempe vondt*

Noen som har noe peil på hva dette kan være?

Har du trent hardt? Kanskje det er vannansamling under huden? Jeg tror at det føles mykere når det er vann enn når det er fett. Drikk masse vann så skylles overskuddet ut.

Annonse

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...