Gå til innhold

Jeg koser meg med gangsperre....


Jane

Anbefalte innlegg

Lurer virkelig på hvordan det blir i morra når det er så ille i dag.. :blush:

Hvorfor jeg er så støl aner jeg heller ikke. Men jeg begynte på nytt program denne uka og det må være sammensetninga av programmet som gjør dette.. Pain, men godt å kjenne man lever da, selv om jeg ser ut som ei krøkete kjerring med en gang jeg reiser meg opp :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei ikke alle klager, ikke jeg :D

Ja det er alltid moro. Det verste er trapper, godt vi ikke har det i huset :D

Hahaha, ja. Når man med helt stive hofteledd niklamrer seg til rekkverket og DRAR annethvert bein opp til neste trinn. Noe annerledes enn vanligvis når jeg tar to trinn av gangen. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer virkelig på hvordan det blir i morra når det er så ille i dag.. :blush:

Hvorfor jeg er så støl aner jeg heller ikke. Men jeg begynte på nytt program denne uka og det må være sammensetninga av programmet som gjør dette.. Pain, men godt å kjenne man lever da, selv om jeg ser ut som ei krøkete kjerring med en gang jeg reiser meg opp :p

Godt å være litt støl i blant ja :D har vært støl i bein og rygg i 2 dager nå, sjæl! utrolig deilig å kjenne at man har trent hardt :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja. Når man med helt stive hofteledd niklamrer seg til rekkverket og DRAR annethvert bein opp til neste trinn. Noe annerledes enn vanligvis når jeg tar to trinn av gangen. :p

Haha, syns jeg ser det.. Ikke såååå gærdi her enda, men vi får se i morra :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt at vi er flere med gangsperre ;) jeg blir nesten litt glad når jeg får det, for da vet jeg at jeg virkelig har gitt en god nok innsats! .. men når man føler seg som bestemor og det blir tungt å reise seg fra stolen, da blir det gjerne ikke lite gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt at vi er flere med gangsperre ;) jeg blir nesten litt glad når jeg får det, for da vet jeg at jeg virkelig har gitt en god nok innsats! .. men når man føler seg som bestemor og det blir tungt å reise seg fra stolen, da blir det gjerne ikke lite gøy..

Eller når man må holde seg fast i noe hver gang man skal sette seg ned et sted. Feks på do! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt at vi er flere med gangsperre ;) jeg blir nesten litt glad når jeg får det, for da vet jeg at jeg virkelig har gitt en god nok innsats! .. men når man føler seg som bestemor og det blir tungt å reise seg fra stolen, da blir det gjerne ikke lite gøy..

Ja leggene er helt jævlige... Samme med låra og rompa.. :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Haha, veit ikke om jeg elsker følelsen, men veit i alle fall at musklene har fått gjennomgått noe nytt :D

Hehe:p Jeg syntes det var helt fantastisk å våkne med gangsperr i armene i dag, følte nemlig at hele treningen i går bare var bortkastet, men så var den ikke det likevell jo:D Oh the happiness:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Gangsperr føles virkelig som om man har blitt trampet ned av en flokk elefanter!

Hehe, god beskrivelse:) Jeg synes alltid det er kjekt med gangsperr dagen etter en god treningsøkt, men når den varer i 2 å 3 dager, da er det nok altså! Sinna-Sandy da ja:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...