Gå til innhold

belte til å ha rundt magen i gummi?


MK <3

Anbefalte innlegg

hei . jeg fikk et belte(bredt) til å ha rundt magen i et slags ( mykt) gummi stoff til å svette mer i (brukte på spinn og styrke trening osv) før. og det fikk magen smalere :o) jeg har sett etter det i norge,,men finner bare sånne belter til å støtte ryggen med eller noe:) ,,,,noen som har sett om man kan finne det et sted i norge,,på nett eller lignende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var hensikten med dette beltet å svette mer? Skjønner ikke helt hvilket funksjon dette belte skal ha... Kanskje om du gir en bedre beskrivelse :)
:) det var ganske bredt også hjalp det til å få bort underhudsfett rundt magen/ryggen ( er jeg ganske overbevist om at på,,funket på meg da :) i gummi,,,høres kanskje rart ut men funket jo da :) men kan det ha vært til noe annet? men er det noen som vet noe om det troo? :) kan det ha vært til å ha under sånn annet belte?? ( sånn til støtte eller noe? ) mener at det kan ha funket som punktforbrenning jeg altså? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så fin side du har - frisk og funksjonell - :) tror du man kan fortsette å trene markløft selv om man har vondt i korsryggen ( har ikke lyst å la det være :) ?

Takk for det!

Det avhenger av hva smertene skyldes, og uten mer info er det umulig å gi noe svar på det. I de fleste tilfeller burde det ikke være noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...