Gå til innhold

Eksamensmatpakka!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666

Alt fra: skyr, vanlige knekkebrød og skiver. Men de siste årene blir det jo: skyr/yoghurt+ evt safarikjeks ellerno..+ drikke/vann/mer/iste.. Men Får jo ikke tid til å spise/drikke før jeg er ferdig som oftest så:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde med ein proteinbar, to bananar og vatn, men fekk aldri tid til å tenke på mat under eksamen, så det vart med heim igjen. Om eg et før eksamen er det ikkje noko problem å halde på i fem timar utan at eg i det heile tatt tenker på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som jeg ikke er den eneste som synes det er dårlig tid under eksamen! Føler selv at jeg blir helt tom etter ca 3 timer, og har behov for litt "påfyll". Skal prøve meg på å spise godt før eksamen! Det har jeg kanskje vært heller dårlig på.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg (takk og lov) ferdig med skriftlege eksamenar, men viss eg skulle hatt det i dag ville eg teke med ein stor boks med noko tomatgrytemedgrøntogkjøt-aktig. På eksamen er det greitt at maten ikkje inneheld for mykje dill, og at han kan etast med ei hand - sjølv om eg gjerne liker å ta meg filosofiske tyggepauser kor eg berre ser ut i lufta. Det er forresten viktig (for medstudentar) at maten ikkje lagar for mykje lyd (derfor ville eg ikkje teke med salat) eller at det luktar ufyseleg for andre enn den som et maten (fisk). Ja, og så synest eg iskaffen som vart nemnt høyrtest genial ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forresten viktig (for medstudentar) at maten ikkje lagar for mykje lyd (derfor ville eg ikkje teke med salat) eller at det luktar ufyseleg for andre enn den som et maten (fisk).

Neineinei, hele poenget er at det skal lukte så ille som mulig! Da distraherer du de andre, noe som fører til at de ikke gjør en så bra eksamen de kunne gjort, noe som stiller din besvarelse i et bedre lys, og du får bedre score.

Okei, de kommer sikkert til å hate deg bittelitt. Meeeeeen.....

post-1515-14440861351158_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til ka du ikkje bør ta med: Taco - innpakka i en god del aluminiumsfolie. Tacoen var fylt med 300g svinekjøtt og masse anna sånn at den ikkje kunne holde seg igjen uten folie. Eg måtte jobbe meg nedover og flytte folien litt og litt lenger ned for kver bit eg tok, så trur ikkje at eg var så populær blant naboane då :p Lærte til eksamenen etter og tok då med proteinlappa. Var digg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til ka du ikkje bør ta med: Taco - innpakka i en god del aluminiumsfolie. Tacoen var fylt med 300g svinekjøtt og masse anna sånn at den ikkje kunne holde seg igjen uten folie. Eg måtte jobbe meg nedover og flytte folien litt og litt lenger ned for kver bit eg tok, så trur ikkje at eg var så populær blant naboane då :p Lærte til eksamenen etter og tok då med proteinlappa. Var digg :D

Haha! akkurat det jeg tenkte ta med forrige gang, men fant ut at det kunne bli problemstisk ;) Lapper, ingen dum ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjeldent tid til å spise så passer meg bra og bare ta med en kopp kaffe.

Fungerer bra til periodisk faste også.

Da spiser du ikke før endt eksamen?

I hverdagen ellers synes jeg det funker, men ikke under eksamen. Prøvde det i fjor og endte opp med å bare sitte å tenke på mat omtrent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da spiser du ikke før endt eksamen?

I hverdagen ellers synes jeg det funker, men ikke under eksamen. Prøvde det i fjor og endte opp med å bare sitte å tenke på mat omtrent!

Stemmer :)

Synes det går sånn veldig bra egentlig, blir ikke spesielt sulten før jeg får slappa av etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg eksamen på videregående nivå, men samme prinsippet ;)

Selv tar jeg alltid med en stor salat med masse godsaker oppi! Joda, det knaser og bråker sikkert så hele salen hører det... men hey, det er for godt til å unngå det :)

Videregåendenivå her også ;) Eneste med salaten er at jeg synes den er for tidkrevende! Alle andre skoledager er den fast lunsjfølge :)

Tror jeg prøver meg på noen vafler/lapper denne gangen! Og en protein-milkshake med banan, sjokoladeprotein og kaffe ;) Det må bli bra tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første eksamen jeg hadde i år spiste jeg skyr. Den andre varte bare i to timer, så da ble det läkerol siden jeg ikke hadde tid til å spise noe, trengte bare ett eller annet å knaske på. Nå på onsdag tror jeg at jeg skal gå for en banan, og så heller spise en god lunsj når jeg er ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...