Stine smurfine Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Gikk forbi et skilt à la dette i dag: [ATTACH]150875[/ATTACH] Fikk klem Tonje_86, Aurelius, Ojive og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eminator Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 FUCK yeah funnet en Audi A6 2007, kjørt 2.0tdi 140hk, kjørt 61000 km fitflyer, Aurelius, Tonje_86 og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Sitter på Kulinarisk Akademi og smaker på maten til en kokkehomie som har siste gjennomkjøring før NM på... Onsdag. Dette blir jævlig bra:) Aha, det forklarer mye Lucky ass Aurelius og fitflyer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristines1990 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg har hatt en knallfin kveld sammen med ei av mine beste venninner som jeg ser kanskje 3-4 ganger i året (Selv om det kanskje ble litt mye rødvin:whistle:) CamillaO, SlayerDad, Tutogkjør og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 pulled pork til middag i kveld! dessuten er jeg tidlig oppe for å ha en time yoga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sephania Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Glemte å skrive den fra i går : Helt på slutten av et sett med bulgarske utfall, hvor jeg har helt latterlige smertegrimaser og ser ut som om jeg er døden nær, så møter jeg blikket til fyren ved siden av meg. Og han smilte skikkelig medfølende! Chrsyre, Tonje_86, CamillaO og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 didi er glad i meg. I feel so blessed and lucky ^^, Aurelius, Sephania og CamillaO 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Fordi Tonje_86 sender bilde av gjærbakst, måtte jeg slenge sammen noe selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Du bare slengte sammen noe I wanna be your søndagskjæreste! Det kan være vår lille hemmelighet. Ole Andreas og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Du bare slengte sammen noe I wanna be your søndagskjæreste! Det kan være vår lille hemmelighet. De tre første pannekakene ble svarte, men ikke si det til noen. Jeg er en dåååårlig baker. Skikkelig dårlig. Men atte, jeg har jo søndagskjæreste! Men om behovet for elsker blir for stort, så skal jeg si ifra. Du står øverst på lista! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine smurfine Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Denne helgen God mat, godt drikke, film, fint vær, mye gøy. Afterall, Aurelius, Tonje_86 og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Egentlig fredagens glade.. er stort sett ferdig med å bruke pussypad i bøy! (tror jeg). Bøyde 110 uten, og det går helt fint. Aurelius og Tonje_86 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Sålene mine er endelig i hus, og bilen er lagt ut for salg:) Nå er det bare å få skrevet ferdig den fordømte jobbsøknaden som mangler, så blir det bra:) fitflyer, SlayerDad og CamillaO 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Egentlig fredagens glade.. er stort sett ferdig med å bruke pussypad i bøy! (tror jeg). Bøyde 110 uten, og det går helt fint. Du kan _trygt_ droppe pussypad-en ja. Utover å gi deg mindre kontroll over stanga og mindre barsk ryggmuskulatur har den egentlig ingen funksjon;) Ole Andreas, Tonje_86 og fitflyer 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Sol og varmt! :love: ...ikke egentlig veldig varmt med 12 grader, men må gni det litt inn for de som oppholder seg i de nordligste fylkene :cool: Aurelius og Tonje_86 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Du kan _trygt_ droppe pussypad-en ja. Utover å gi deg mindre kontroll over stanga og mindre barsk ryggmuskulatur har den egentlig ingen funksjon;) ... jeg kan jo ikke droppe å bli barsk Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 5 min med 2x16, 32 reps!! (dessuten fant coach en ny måte å mobbe meg på etter norway open, haha, men jeg kan ikke annet enn å le av det..) Fikk også nytt treningstøy i posten som sitter dritfint! Sendte melding til coach og spurte om vi kunne trene sammen i morgen, og fikk som svar at "kom klokken 16, så skal jeg coache deg " noe som er superhyggelig gjort. ((: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Sol og varmt! :love: ...ikke egentlig veldig varmt med 12 grader, men må gni det litt inn for de som oppholder seg i de nordligste fylkene :cool: Sola stråler fra blå himmel og varmer i tillegg nå, så all is good up in tha hood fitflyer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 1. Møtet med nav gikk ganske fint. 2. Fikk en superbra pep talk i dag. 3. Har en ganske fin dag selv om jeg bare har sovet 4 timer i natt. 4. Kribler litt i magen. 5. Bare noen få dager igjen til jeg skal ut på tur! Og fy, som jeg gleder meg! Alt i alt, ganske mye bra her :cool: Morel, Aurelius, Tonje_86 og 9 andre 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitFish Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 1. Møtet med nav gikk ganske fint. 2. Fikk en ganske bra pep talk i dag. 3. Har en ganske fin dag selv om jeg bare har sovet 4 timer i natt. 4. Kribler litt i magen. 5. Bare noen få dager igjen til jeg skal ut på tur! Og fy, som jeg gleder meg! Alt i alt, ganske mye bra her :cool: Gleder meg til å møte deg på torsdag! :happy: Aurelius og FatUnicorn 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.