Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lagde marinert steinbit og scampi med grønnsaker chinastyle. Uten oppskrift og peiling, og det ble supergodt!

Roomiene flyttet ut i går, og i dag har jeg kost meg med å rydde og vaske leiligheten nesten naken! Elsker å bo alene!

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx
Skrevet
  "Michiko skrev:
Jeg lagde marinert steinbit og scampi med grønnsaker chinastyle. Uten oppskrift og peiling, og det ble supergodt!

Roomiene flyttet ut i går, og i dag har jeg kost meg med å rydde og vaske leiligheten nesten naken! Elsker å bo alene!

Det er store fordeler med å bo alene! Etter kveldsturen med bikkja så begynner jeg å klargjøre for å kle av meg i heisen. Åpner knapper, glidelåser osv, så når jeg kommer inn døren så er det bare å vrenge av seg:D

Gjest xxxxxx
Skrevet
  "Little Engine that Could skrev:
Du heter ikke "Kent" til etternavn, vel? :D

My name is C. Kent, and I strip whenever I can:D

Skrevet
  "JHudson skrev:
Det er store fordeler med å bo alene! Etter kveldsturen med bikkja så begynner jeg å klargjøre for å kle av meg i heisen. Åpner knapper, glidelåser osv, så når jeg kommer inn døren så er det bare å vrenge av seg:D

Mine beste minner her er de tre månedene jeg bodde alene i fjor. Denne gangen er det bare 9 dager :( Nyter det og er naken så mye jeg kan :D

Annonse

Gjest xxxxxx
Skrevet
  "Michiko skrev:
Mine beste minner her er de tre månedene jeg bodde alene i fjor. Denne gangen er det bare 9 dager :( Nyter det og er naken så mye jeg kan :D

Nyt det mens du kan, klær er jo bare hemmende! Noe av det verste etter at jeg la på meg er at jeg ikke kan gå ute i kort shorts:( Savner følelsen av å gå ute uten klær på meg!

Skrevet
  "JHudson skrev:
Nyt det mens du kan, klær er jo bare hemmende! Noe av det verste etter at jeg la på meg er at jeg ikke kan gå ute i kort shorts:( Savner følelsen av å gå ute uten klær på meg!

Det er vel derfor vi henger her inne? For å være så fantastiske at vi ikke føler noe på det? :) Jeg bryr meg lite, og når jeg MÅTTE kle på meg for å dra på butikken i dag tok jeg en kortkort joggestoffshorts :) Gleder meg til jeg kan følge bar-mage-moten.

Gjest xxxxxx
Skrevet
  "Michiko skrev:
Det er vel derfor vi henger her inne? For å være så fantastiske at vi ikke føler noe på det? :) Jeg bryr meg lite, og når jeg MÅTTE kle på meg for å dra på butikken i dag tok jeg en kortkort joggestoffshorts :) Gleder meg til jeg kan følge bar-mage-moten.

Stort sett så er jeg tøffere enn toget, men akkurat korte shorts&skjørt tar jeg ikke på meg før lårene er enda mindre:oops: Gleder meg til å flashe magen "tilfeldig" på treningen, just because I can...:p

Skrevet
  "JHudson skrev:

<-------- :p

Trøst deg med at det kunne vært verre!

Gjest xxxxxx
Skrevet
  "Aisha skrev:
<-------- :p

Trøst deg med at det kunne vært verre!

Right back at yah! Jeg synes du ser bra ut til å født en haug med bråkmakere;)

Skrevet
  "JHudson skrev:
Right back at yah! Jeg synes du ser bra ut til å født en haug med bråkmakere;)

Awww takk:wub: (det er ikke meg, forresten:unsure:)

Jeg tenkte mest ang. å gå utendørs fullt påkledd.:D

Gjest xxxxxx
Skrevet
  "Aisha skrev:
Awww takk:wub: (det er ikke meg, forresten:unsure:)

Jeg tenkte mest ang. å gå utendørs fullt påkledd.:D

Ah, men hodeplagget er det jo bare å finne i et syltynt stoff;) (Og jeg har vært innom loggen din og snoket, stælken)

Annonse

Skrevet
  "JHudson skrev:
Ah, men hodeplagget er det jo bare å finne i et syltynt stoff;) (Og jeg har vært innom loggen din og snoket, stælken)

Stælken <3 Det må bli min "dagens glade" :D

Skrevet

Tok meg en løpetur ute i pøsregnet, 4,5 km før frokost på en egentlig treningsfri dag gir endorfiner! :D

Og så drar jeg til London i morra tidlig, og sett bort fra mye trasking kommer det til å bli synding fra ende til annen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...