Gå til innhold

Trene bein!


Mads

Anbefalte innlegg

Jeg må fokusere mer på bein nå, og synes det er litt vel lite beintrening i programmet mitt. Trener 3 dager i uka med myoreps og rpe. (skriver på ipaden, så tar for lang tid å skrive ned hele programmet nå.. :/ )

Så, hvis dere ser bort ifra overkropp, hvordan ville dere trent bein for å få størrelse på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Trener kun Knebøy og Glute Ham Raises eller Liggende hamstring Curls litt avhengig av om jeg går for reps eller tyngde osv.

I stedet for å trene 4-5 forskjellige ting trener jeg heller bare mer bøy per økt, problem solved :) Handler ikke om å gjøre mest mulig forskjellig, men det du gjør må det svinge av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

+ 1 Eirich

Mer bøy enkelt og greit

" If it works ,do more sets of it" :D

Må selv fokusere mer på bein framover og da tenkte jeg automatisk på PHAT. Men det passer vel ikke så bra om du vil bare ha 3 økter i uken.

Jeg går god for PHAT :D

En kan jo bruke konseptet selv om en kun kan trene 3dager i uken - tung helkroppsøkt + tosplitt hypertrofi ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...