Gå til innhold

Craze: Performance Fuel - Erfaringer?


danielh

Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Om craze kan sammenlignes med efe vet jeg ikke.

men min erfaring med craze er at man blir utrolig fokusert og man får en energi boost.

men smaken er ikke noe av det beste jeg har vert borti, men synest produkter fungerer :)

men husk man blir ikke noe supermann av å ta noe PWO ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Så det at det ligner på/kan sammenlignes med et ulovlig produkt er et pluss?

Uansett, noen sverger til craze, noen til jack3d, noen til anabolic beast og noen til svart kaffe. Enkelte kan jo faktisk ikke trene uten PWO supps. Men ta forbehold om at det nok blir stoppet i tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
om det er et pluss vil jeg ikke påstå å si, men synest det ga det lille ekstra på dager med lite energi.

Tok craze under diett der jeg hadde utrolig lite energi til overs.

Det kan nok stemme, men tipper en redbull eller en espresso også kunne gitt litt ekstra :) Jeg skal ikke være supernegativ, men om man ser på lovnader vs pris så synes jeg kanskje ikke det er helt verdt det. Men det er selvfølgelig min personlige oppfattning :)

Men såvidt meg bekjent er ikke Craze lovlig i Norge per dags dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kan godt være at det kunne gjort seg med en redbull og no espresso og ;)

Men crazen er ikke lovlig og selge i Norge, dem lover og lover på disse PWO produktene men om dem holder det vet jeg faktisk ikke. synest alt i alt at produkter var en godt kickstart på treningsdagene :)

Men jack3d er vel heller ikke lovlig i Norge pga DMAA, så + til craze for å ikke har DMAA i produket sitt ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det positivt at et produkt har samme effekt som noe som er ulovlig; da virker det jo :D

Vedr. lovlighet er det viktig å skille mellom hva som er lov å selge for en butikk, og hva som er lov å innføre som privatperson. Det er svært vanskelig å få lov til å selge noe som ikke allerede er på markedet i Norge. Man må søke om tillatelser her og der og det tar TID og PENGER. Men som privatperson kan du innføre mye rart, alt som ikke er reseptbelagt eller står på dopinglisten stort sett (gitt at du bestiller fra et EU-land). Skal sies at tollvesenet er grovt inkompetente og det er ganske lemfeldig om noe kommer igjennom. Noen ganger blir lovlige produkter stoppet fordi tollerne mener emballasjen ser for anabol ut...true story!

Craze er litt både og for min del. Jeg anser Craze mer som en slags lykkepille enn som noe man blir giret av. Man får mer energi, men det er som en konsekvens av det gode humøret og ikke fordi man er WIRED i seg selv. Er litt redd for krasjen til Craze, bruker det derfor kun sporadisk. Det gir forøvrig ingen styrkemessig fordel for meg, der har jeg mer glede av Maximize V2, 1MR og liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det positivt at et produkt har samme effekt som noe som er ulovlig; da virker det jo :D

Craze er litt både og for min del. Jeg anser Craze mer som en slags lykkepille enn som noe man blir giret av. Man får mer energi, men det er som en konsekvens av det gode humøret og ikke fordi man er WIRED i seg selv. Er litt redd for krasjen til Craze, bruker det derfor kun sporadisk. Det gir forøvrig ingen styrkemessig fordel for meg, der har jeg mer glede av Maximize V2, 1MR og liknende.

enig.

kræsjen har for min del vært helt jævlig et par ganger. blir paranoid, total insomnia og høy puls.

forrige trening måtte jeg også avbryte fordi jeg ble så dårlig. så jeg kommer nok ikke til å bruke dette produktet noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Hatt den sjøl, ble mye energi, prating og tørst som f... Og sove kunne jeg bare glemme om jeg tok den etter kl 12 på dagen. . Den ga utslag på øynene mine også, så det som er i den er garantert ikke lovlig i Norge :p

Bare lurer.. utslag på øynene? Hva menr du da?

Jeg selv har lagt merke til at jeg får litt tåkesyn og "dotter" på øynene, fra nå og da...

Men jeg tar Jacked , craze har jeg ikke prøvd..:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer.. utslag på øynene? Hva menr du da?

Jeg selv har lagt merke til at jeg får litt tåkesyn og "dotter" på øynene, fra nå og da...

Men jeg tar Jacked , craze har jeg ikke prøvd..:meh:

>Nei, som i at andre så på øya mine og lurte på hva jeg "hadde tatt" :p jeg så det i speilet sjøl også, så det er noe rart i den Craze`n :) Aldri hatt sånn med Jacked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...