wingeer Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Aaaha! Det forklarer hvorfor jeg noen ganger hører vekter dunke i gulvet selv om det ikke er noen andre som trener. Siter
Marte Elverum Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Skrevet 22. mai 2012 "wingeer skrev: Aaaha! Det forklarer hvorfor jeg noen ganger hører vekter dunke i gulvet selv om det ikke er noen andre som trener. Det samme hører vi, hehe wingeer 1 Siter
Gjest Skrevet 25. mai 2012 Skrevet 25. mai 2012 Hei missy. Du kan gi bort min plass, har veldig lyst å komme men det har kommet en nattevakt opp :-( så noen andre får kose seg istedet:-) Siter
Opheliia Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Dere burde arrangere det flere ganger ;-) Tipper det er mange flere som vil komme:D Flakkis og Anette 2 Siter
Marte Elverum Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Skrevet 28. mai 2012 "Opheliia skrev: Dere burde arrangere det flere ganger ;-) Tipper det er mange flere som vil komme:D Det skal vi gjøre! Det blir nok en løfteskole til høsten også Stor interesse for løfteskole | Kraftsportklubben av 1967 Opheliia, Anette og Cosmobot 3 Siter
Cosmobot Skrevet 29. mai 2012 Skrevet 29. mai 2012 Det kræsja jo så glatt med statistikkeksamen atte hjelp... ser fram til høsten, kanskje dere klarer å redde meg fra en av vektløftingklubbene i nærheten! Siter
Marte Elverum Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Skrevet 6. juli 2012 "Cosmobot skrev: Det kræsja jo så glatt med statistikkeksamen atte hjelp... ser fram til høsten, kanskje dere klarer å redde meg fra en av vektløftingklubbene i nærheten! Hvis du er interessert i å starte på KK er det bare å ta seg en tur Trenger ikke å vente på neste løfteskole for den del! Siter
Cosmobot Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Stygg fare for at jeg kommer innom en dag når sommerferien min er slutt; driver Dietmar nybegynner nå, så jeg kan vel ta en økt hos dere så dere kan le av teknikken min Siter
Marte Elverum Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Skrevet 6. juli 2012 "Cosmobot skrev: Stygg fare for at jeg kommer innom en dag når sommerferien min er slutt; driver Dietmar nybegynner nå, så jeg kan vel ta en økt hos dere så dere kan le av teknikken min Vi kan le litt før vi hjelper deg om du ønsker det Cosmobot 1 Siter
Bjørn-Erlend Meistad Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 "Marte Elverum skrev: Hvis du er interessert i å starte på KK er det bare å ta seg en tur Trenger ikke å vente på neste løfteskole for den del!Er det sånn og forstå at det blir gjentagelse av løfteskoleinitiativet? Hadde vært kjempekjekt å hørt hva dere har å si kjenner jeg Elena S og Hht 2 Siter
Hht Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 "Bjørn-Erlend Meistad skrev: Er det sånn og forstå at det blir gjentagelse av løfteskoleinitiativet? Hadde vært kjempekjekt å hørt hva dere har å si kjenner jeg Åh...jeg også er super giret på det:) Bjørn-Erlend Meistad 1 Siter
Bjørn-Erlend Meistad Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 "Hht skrev: Åh...jeg også er super giret på det:)Du kunne jo vel kanskje kommet i skade for å begynne der Tror du hadde sklidd rett inn Hht 1 Siter
Hht Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 "Bjørn-Erlend Meistad skrev: Du kunne jo vel kanskje kommet i skade for å begynne der Tror du hadde sklidd rett inn :D åh, som du sprer glede men tror nok jeg har et veldig stort forbedringspotensiale med tanke på teknikk:) prøvde å gå inn på hjemmesiden deres men den var nedlagt.....? Siter
Bjørn-Erlend Meistad Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Bare hyggelig For å være ærlig tror jeg vi alle mann har stort forbedringspotensiale, men du er nok litt nærmere taket ditt enn jeg er mitt Ja har du sett...... den er nede for telling du :/ Meeen, skal ikke chatte mer off-topic i denne tråden før Marte Elverum svarer Hht 1 Siter
Marte Elverum Skrevet 1. august 2012 Forfatter Skrevet 1. august 2012 Vi skal nok arrangere en løfteskole i løpet av høsten, så følg med! Nettsiden til KK er midlertidig nede, vet ikke helt hva som har skjedd der, men plutselig er de tilbake igjen Bjørn-Erlend Meistad og Hht 2 Siter
Kosmokula Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 Kanskje jeg tør å slenge meg med neste gang? Jeg vet jeg kunne forbedret både det ene og det andre. Bjørn-Erlend Meistad 1 Siter
Cosmobot Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Etter fadderuke og et utall alkoholenheter trenger jeg nok å lære alt fra bunnen igjen! Siter
Bjørn-Erlend Meistad Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Bare så du vet det Marte Elverum, så er det høst nå Cosmobot og bunnfall 2 Siter
Marte Elverum Skrevet 13. august 2012 Forfatter Skrevet 13. august 2012 "Bjørn-Erlend Meistad skrev: Bare så du vet det Marte Elverum, så er det høst nå Høst? Sommeren startet jo i går her Neida.. jeg må bli ferdig med jr-Vm først, så kan se for meg at neste kurs blir i midten av september Hht og Bjørn-Erlend Meistad 2 Siter
Bjørn-Erlend Meistad Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 "Marte Elverum skrev: Høst? Sommeren startet jo i går her Neida.. jeg må bli ferdig med jr-Vm først, så kan se for meg at neste kurs blir i midten av september Hehe Mulig jeg var vel ivrig med tanke på årstiden ja, hehe Jeg blir ihvertfall å møte opp på neste kurs! 4 sure! Sist var jeg litt ny i gamet og feig, men nå er jeg lærevillig og interessert! Hht 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.