Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere burde arrangere det flere ganger ;-) Tipper det er mange flere som vil komme:D

Det skal vi gjøre! Det blir nok en løfteskole til høsten også :)

Stor interesse for løfteskole | Kraftsportklubben av 1967

• 1 måned senere...

Annonse

Det kræsja jo så glatt med statistikkeksamen atte hjelp... ser fram til høsten, kanskje dere klarer å redde meg fra en av vektløftingklubbene i nærheten!

Hvis du er interessert i å starte på KK er det bare å ta seg en tur :) Trenger ikke å vente på neste løfteskole for den del!

Stygg fare for at jeg kommer innom en dag når sommerferien min er slutt; driver Dietmar nybegynner nå, så jeg kan vel ta en økt hos dere så dere kan le av teknikken min :)

Vi kan le litt før vi hjelper deg om du ønsker det ;)

• 4 uker senere...
Hvis du er interessert i å starte på KK er det bare å ta seg en tur :) Trenger ikke å vente på neste løfteskole for den del!
Er det sånn og forstå at det blir gjentagelse av løfteskoleinitiativet? Hadde vært kjempekjekt å hørt hva dere har å si kjenner jeg :)
Du kunne jo vel kanskje kommet i skade for å begynne der :) Tror du hadde sklidd rett inn ;)

:D :D åh, som du sprer glede :) men tror nok jeg har et veldig stort forbedringspotensiale med tanke på teknikk:) prøvde å gå inn på hjemmesiden deres men den var nedlagt.....?

Annonse

Bare hyggelig :)

For å være ærlig tror jeg vi alle mann har stort forbedringspotensiale, men du er nok litt nærmere taket ditt enn jeg er mitt

Ja har du sett...... den er nede for telling du :/

Meeen, skal ikke chatte mer off-topic i denne tråden før Marte Elverum svarer ;)

Vi skal nok arrangere en løfteskole i løpet av høsten, så følg med! :) Nettsiden til KK er midlertidig nede, vet ikke helt hva som har skjedd der, men plutselig er de tilbake igjen ;)

• 2 uker senere...
Bare så du vet det Marte Elverum, så er det høst nå ;)

Høst? Sommeren startet jo i går her ;) Neida.. jeg må bli ferdig med jr-Vm først, så kan se for meg at neste kurs blir i midten av september :)

Høst? Sommeren startet jo i går her ;) Neida.. jeg må bli ferdig med jr-Vm først, så kan se for meg at neste kurs blir i midten av september :)
Hehe :) Mulig jeg var vel ivrig med tanke på årstiden ja, hehe :)

Jeg blir ihvertfall å møte opp på neste kurs! 4 sure! Sist var jeg litt ny i gamet og feig, men nå er jeg lærevillig og interessert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...